1393-09-28 10:09
1783
0
7431
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

رسانه ها در پاسداری از مقدسات تلاش بیشتری داشته باشند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم تجلیل از مادران سرداران شهید استان از نقش رسانه ها در پاسداری از ارزش ها اسلامی سخن گفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ، حجت السلام علی اصغر فضیلت ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در مراسم تجلیل از مادران سرداران شهید استان ، خطاب به میهمانان این همایش گفت : انسان به عنوان برترین مخلوق خدا شمرده می شود و با ذکر گفتن خویش ، می تواند هویت الهی _ انسانی را به اثبات برساند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جمع خانواده ایثار گران و شهدای استان ، توجه به ارزشهای والای انسانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: توجه به ارزش های والای الهی _ انسانی ، ایثار و شهادت ، توجه گذشت از سرمایه های وجودی ، امری بسیار مقدس بر شمرد.

وی گفت : ما در عصری زندگی می کنیم که غالب جنگ های سنتی آن ، به مرور در حال تغیر چهره هستند و به عکس جنگ نرم ، را میتوان به صورت ویژه در دنیای رسانه به وضوح مشاهده کرد و  این جنگ در حال رشد و سیطره بر ذهن و زندگی بشری می باشد.

فضیلت تصریح کرد: اثر رسانه ها و در راس آن سینما و فیلم در پاسداری از ارزشها و یاد آوری ارزشها قابل توجه است و بایستی به آن توجه ویژه شود.

این مقام مسئول در استان گلستان در ادامه سخنان خود ، خطاب به رسانه ها گفت : با رسانه ، کار ارزشی انجام دهیم و اجازه ندهیم فعالیت رسانه ای جایگزین اقتدای دین شود.

فضیلت در سخنان پایانی خود گفت : رسانه ها در پاسداری از مقدسات تلاش بیشتری داشته باشند.

در پایان این مراسم از چند تن از مادران سرداران شهید تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.