1393-09-27 17:31
1249
0
7394
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)؛

یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان برگزار می شود

یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان دوشنبه1 دیماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در محل امامزاده عبدا... (ع) گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، حیدرعلی احمدی فرماندار گرگان درجلسه هم اندیشی برگزاری یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: امنیت و رفاه مردم ما مدیون و مرهون خون شهدای گرانقدر است و در این زمینه هر کاری که لازم است باید صورت گیرد.

وی افزود: ما باید سیره و روش شهدا را الگوی خود قرار داده و از پیروان واقعی راه شهدا باشیم و با برگزاری مراسم یادواره شهدا یادو خاطره آنان را گرامی بداریم و اهداف آنان را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی بر همکاری همه جانبه مسئولین در نظم و اجرای این مراسم باشکوه فرهنگی و معنوی تاکید و از کلیه دستگاههای حاضر در جلسه خواست تا نسبت به اطلاع رسانی عموم اقدام نمایند.

سیدعلی مهاجرفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان پیرامون برنامه زمان بندی برگزاری مراسم یادواره شهدا گفت: این مراسم مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) در روز دوشنبه1 دیماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء ، سخنرانی و مداحی در محل امامزاده عبدا... (ع) گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.