1398-06-07 12:59
620
0
65201
از یک شهریورماه آغاز شده است؛

اجرای برنامه‌های قرآنی و فعالیت‌های جهادی کاروان «اُسوه» در مناطق سیل زده گلستان

یازدهمین دوره طرح اسوه، با محوریت اجرای محافل قرآنی و هنرنمایی قاریان و حافظان نوجوان در شهرهای سیل‌زده استان گلستان از جمله «آق‌قلا» و «گمیشان» از یک شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش گلستان ما، با توجه به در پیش بودن یازدهمین دوره حضوری طرح آموزشی - تربیتی «اُسوه» که مطابق تقویم زمانی سالانه، در اواخر تابستان برگزار می‌شود، مجریان این طرح تصمیم گرفتند تا این دوره با محوریت اجرای محافل قرآنی و هنرنمایی قاریان و حافظان نوجوان در شهرهای سیل‌زده استان گلستان از جمله آق‌قلا و گمیشان برگزار شود.

برگزاری این دوره ضمن ادای وظیفه از ناحیه اعضای این طرح قرآنی، از هم‌اکنون توجه به تکالیف و مسئولیت‌های اجتماعی و ضرورت هدیه شادی و نشاط معنوی به هم‌وطنان مصیبت‌دیده، به این نوجوانان نخبه قرآنی به‌صورت عملی آموزش داده شود.

بر همین اساس یازدهمین دوره طرح اسوه، با محوریت اجرای محافل قرآنی و هنرنمایی قاریان و حافظان نوجوان در شهرهای سیل‌زده استان گلستان از جمله «آق‌قلا» و «گمیشان» از یک شهریورماه آغاز شده است.

کاروان اُسوه با بیش از پنجاه عضو، پس از ورود به گرگان، فعالیت خود را از عصر جمعه، ۱ شهریورماه، با برگزاری محافل قرآنی در سه روستای آق‌قلا آغاز کرد. در کنار اجرای برنامه‌های قرآنی، مشارکت در فعالیت‌های جهادی هم در دستور کار قرار دارد.

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

Osveh 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.