1398-04-22 18:58
889
0
64344
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان:

سرمایه‌گذاری در سواحل گلستان «بی‌در و پیکر و بلاتکلیف» رها شده است

یرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: سرمایه‌گذاری در سواحل استان یا تجاری بوده و یا اینکه بلاتکلیف و بی‌در و پیکر رها شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، ابراهیم کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت سواحل استان گلستان برای جذب گردشگر و اجرای پروژه‌های تفریحی و توریستی اظهار داشت: شکل ورود مسئولان استان به سرمایه‌گذاری در سواحل می‌توانست بهتر از این باشد. سال‌های قبل چند صد هکتار زمین در اختیار تعدادی سرمایه‌گذار قرار گرفت اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه دیگر زمینی در سواحل برای واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید وجود ندارد، گفت: دستگاه‌های متولی باید سرمایه‌گذارانی را که اراده‌ای برای انجام کار در اراضی ساحلی استان ندارند، خلع ید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان درباره بلاتکلیفی سرمایه‌گذاری عمانی‌ها در ساحل بندرگز بیان داشت: در این پروژه نیز به رغم همه تلاش‌هایی که مسئولان استان برای رفع مشکلات و موانع آن انجام دادند به نظر می‌رسد سرمایه‌گذار اراده چندانی برای اجرای پروژه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر زمینی به سرمایه‌گذار خارجی داده می‌شود باید چارچوب و قوانین آن مشخص باشد تا منجر به سرمایه‌گذاری شود.

کریمی با اشاره به اختصاص بخشی از اعتبارات استان برای ساماندهی سواحل گفت: سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد جاده دسترسی ساحل چارقلی در گمیشان اختصاص داده شد و برای امسال نیز 500 میلیون تومان دیگر به این پروژه تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه برخی از سرمایه‌گذاران در سواحل استان وارد کارهای تجاری شدند، افزود: در ساحل بندرترکمن، پروژه‌ای که باید ماهیت تفریحی می‌داشت تبدیل به پاساژ و مجتمعی تجاری شد. سرمایه‌گذاری در سواحل استان یا تجاری بوده، یا در قالب بازارچه‌ای بی‌در و پیکر و یا بلاتکلیف است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.