1393-09-07 12:59
1286
0
6429

گلستانی ها با وحدت برای صيانت از آرمانهاي نظام تلاش كنند

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه نينوا گلستان گفت: مردم گلستان با وحدت و همدلي در صيانت از آرمانهاي بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش كنند.

به گزارش گلستان ما ، حجت الاسلام و المسلمین گنجی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه نينواي استان با گراميداشت هفته بسيج و ابراز خرسندي ازحضورش در جمع كاركنان گازگلستان در خصوص شاخصه های مدیریت بسیجی مطالب مهمی را ارائه نمود.

وي با تشریح موضوع مورد بحث این شاخصه ها را در 6 مورد شامل تکلیف گرایی و وظیفه مندی- سالم سازی محیط اداری-افزایش رضایت مردم از نظام - افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها - پرهیز از گروه گرایی و جناح گرایی و توجه به ابتکار ، خلاقیت و نوآوری عنوان کرد. 
 
حجت الاسلام و المسلمین گنجی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه كشور اسلامي ما با داشتن رهبري فرزانه و بسيجي سرآمد سايركشورهاست و مردم عزيز ما اعم از شيعه و سني بايد قدر اين نعمت بزرگ را بدانند و با وحدت و همدلي در صيانت از آرمانهاي بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش كنند.
 
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه نينوا گفت: امروز در این  برهه  و عرصه حساس هرکه هستیم با هر مسئولیت ، وظیفه حفظ و صیانت از ارزشهای  انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آنرا بر عهده داریم.
 
در ادامه شفیع نژاد یکی از همکاران بسیجی شرکت با اجرای برنامه  شعر خوانی در وصف هفته بسیج مراسم را مزین نمود ، همچنین  در خاتمه مراسم  از بسيجيان نمونه 10  پایگاه ادارات گاز رسانی  با اهداء  لوح سپاس  و هدایایی از آنان تجليل و تقدير بعمل آمد.
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.