1393-09-07 18:39
1937
0
6396
طالع زاری خبر داد؛

استقبال کاربران مجازی از پویانمایی «چند ستاره تا بهشت»

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: «چند ستاره تا بهشت» در شبکه‎های اجتماعی مورد استقبال فراوان کاربران اینترنتی قرار گرفته است.

به گزارش گلستان ما ، محمدعلی طالع‎زاری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: «چند ستاره تا بهشت» حاوی 85 تراکت انیمیشن یک دقیقه‎ای خاطرات ایثارگران گلستان است که سال قبل تهیه و در بازار توزیع شد، اکنون نیز علاقه‌مندان می‎توانند تعدادی از این تراکت‎ها را در سایت http://www.aparat.com/chandsetare مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه خاطرات ایثارگران گلستان به تدریج روی شبکه ویدئویی قرار می‎گیرد، تصریح کرد: روزانه یک الی چهار تراکت در شبکه مذکور بارگذاری می‎شود تا مفاهیم ایثار و شهادت در قالبی جذاب و جدید در فضای مجازی منتشر شود.

بیش از 49 سایت اینترنتی سرداران شهید گلستان طراحی شد

این مقام مسئول بر لزوم بهره‎گیری از ظرفیت‎های فضای مجازی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بیش از 60 درصد مردم ایران در حوزه فضای مجازی عضویت دارند باید از این فرصت برای ترویج مفاهیم ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه به درستی استفاده شود که معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا اقدامات خوبی انجام داده و در دستورکار دارد.

طالع‎زاری از طراحی بیش از 49 سایت اینترنتی سرداران شهید گلستان خبر داد و گفت: نخستین سایت مادر شهید در کشور به نام فاطمه رحیم‎اربابی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه باید از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم و تهاجم دشمن دفاع کرد، افزود: ترویج مفاهیم ایثار و شهادت بهترین راهبرد در مقابله با جنگ نرم است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه فرهنگ برگرفته از تفکرات، ایمان و آرمان‎های یک ملت است، ابراز کرد: مبانی فرهنگ یک جامعه را تفکرات و ایمان یک جامعه می‎سازند و این عناصر است که یک جامعه را شجاع، غیور یا سرافکنده و ذلیل می‎کند.

طالع‎زاری با تاکید بر اینکه نباید از رشد و پرورش فرهنگی در جامعه اسلامی غفلت شود، یادآور شد: فرهنگ باید به درستی در جامعه تبیین شود تا در برابر توطئه‎های دشمن همچون دیواری مستحکم عمل کند.

وی نقش رسانه‎ها را در ترویج مفاهیم ایثار و شهادت مهم خواند و خواستار تلاش جدی‎تر اصحاب رسانه استان در این حوزه شد. / فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.