1393-09-05 09:46
1785
0
6317
مدیر مرکز حوزه های علمیه استان گلستان در یادواره شهدای روحانی شرق استان؛

تبعیت از ناخدای کشتی انقلاب تنها راه نجات و حرکت آن است

مدیر مرکز حوزه های علمیه استان گلستان گفت: تبعیت از ناخدای کشتی انقلاب تنها راه نجات و حرکت آن است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ عضو شورای حوزه های علمیه استان گلستان افزود: یاد شهدا سه برکت برای ما ارمغان دارد اولین برکت حسرت است، تا یاد شهدا می‌آید، باید حسرت مقام شهدا را بخوریم. دوم غصه است، دومین رزق یاد شهدا، غصه است. در یاد شهدا باید غصه بخوریم. چرا؟ چون این سرمایه‌ها را از دست دادیم. چرا امروز باید یاد شهدا کم‌رنگ بشود؟ همچنان که به یاد امام حسین(ع) می‌افتیم و غصه می‌خوریم، باید وقتی به یاد شهدا هم می‌افتیم، غصه بخوریم و سومین برکت اتمام حجت است. شهدا اتمام حجت برای ما و شما هستند. اتمام حجت برای چی؟ باید مانند شهداء سالم و پاک زندگی کنیم و از صراط مستقیم منحرف نشویم.

aba121

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی در ادامه تصریح کرد: تنها راه حفظ این نظام و حرکت کشتی انقلاب در بین این همه بحران و توطئه ها و فتنه‌های تکفیری، انگلیسی و صهیونیستی تبعیت از ناخدای این کشتی است.

مدیر مرکزحوزه های علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: 70 شهید روحانی استان گلستان همگی افراد بسیار تاثیرگذاری در امور فرهنگی بودند و جای خالی این عزیزان کاملا محسوس است.

وی در پایان با اشاره به هدف و پیام شهداء ادامه داد: تبعیت از رهبری یکی از مهم ترین پیام‌های شهدای عزیزمان است. کسانی که سریع‌تر و کند تر حرکت می‌کنند قطعاً نتیجه نخواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.