1398-01-02 15:28
803
0
62037
یشنهاد به مدیرکل امور گردشگری گلستان:

هزینه نوروزگاه ها را به مردم سیل زده اختصاص دهید

یک خبرنگار گلستانی از مدیرکل امور گردشگری استان خواست تا هزینه برپایی نوروزگاهها به مردم سیل زده اختصاص یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، نوروز امسال در استان همیشه سبز گلستان، متفاوت برگزار شد.

بارش باران و وزش طوفان، آزمایشی شد هم برای مردم استان و هم برای مردم ایران اسلامی.

آب همه استان را دربرگرفت. خانه ها به زیر آب رفت ولی به لطف خدا کمترین تلفات جانی روی داد.

اما امروز خانه های زیادی غرق گل و لای هستند.

وسایل زندگی مردم ، خیابانها، ادارات و ... و قرار است در این وضعیت، مردم استان گلستان میزبان هزاران میهمان نوروزی هم باشند.

عطابردی خانی، خبرنگار و مسئول روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه در پیامی که برای سایت راه اترک ارسال کرده ، یک پیشنهاد را برای کریمی، مدیرکل میراث فرهنگی و امور گردشگری استان گلستان داده است که در زیر این پیام را می آوریم.

جناب اقای کریمی ، مدیر کل محترم میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان.

با سلام و عرض تبریک سال نو و ارزوی صحت و بهروزی برای جنابعالی و همکاران پرتلاشتان که در استانه سال نو اماده برپایی نوروزگاه برای معرفی استعدادهای فرهنگی ، هنری ، اجتماعی  استان بودید.

متاسفانه رودخانه اترک، گرگانرود و دیگر رودهای استان، با بی مهری در استانه سال نو روی دیگرش را به همسایگان دیرینه اش و هم استانیهای خود نشان داد.

رودها و سدهای گلستان که همه ساله محلی برای تفرج و انبساط خاطر هم استانیها و مسافران در فصول گردشگری بود امروز گُلستان پر گُل معطر  را به گِلستان پر گِل متعفن تبدیل نموده و تصویری دردناک را در دیدگان گردشگران به تصویر کشیده است.

جناب اقای مهندس کریمی از انجایی که مردم نوعدوست گلستان در زلزله های رودبار، ورزقان، کرمان وکرمانشاه و سیل گلستان درسالهای ۸۱ و ۸۳با ارسال کمکهای مردمی زبانزد کشور بوده و هم اکنون نیز با همان روحیه به کمک سیل زدگان هم استانی خود میشتابند برگی زرین را ورق میزنند.جناب اقای مهندس کریمی این حقیر   در سال ۸۳  که سیل در شهرستان کلاله و مراوه نزدیک به ۱۰۰ قربانی گرفته و ده را روستا تخریب و مجبور به کچ به شهرفراعی فعلی نمود و جنابعالی در ان زمان فرماندار شهرستان کلاله و مراوه تپه بوده و امور رسیدگی به سیل زدگان را مدیریت مینمودید حقیر مسئول روابط عمومی فرمانداری حوزه جنابعالی بودم.از انجاییکه با روحیه نوعدوستی و مدیریت جنابعالی اطلاع دارم خواستم پیشنهادی خدمت جنابعالی ارائه دهم.

از انجائیکه خیلی از شهرها و روستاهای این استان آماده برپایی نوروزگاه بوده و حتی خیلی از شهرداران و دهیاران عزیز اقدام به ساخت نوروزگاههای محل خود شدند توسط باد و سیل تخریب گردید که در بعضی جاها امکان ساخت مجدد ان در فرصت باقیمانده و بدلیل وضعیت جوی نامناسب وجود ندارد.لذا پیشنهاد مینمایم که با مذاکره با اقای استاندار، هزینه برپایی نوروز گاهها را به سیل زدگان‌اختصاص دهید تا این بار بجای موسیقی و صنایع دستی و غذایی، همدلی و نوعدوستی این استان رنگین کمان  را در دیدگان گردشگران و مسافران به تصویر بکشید.

تاباشد که با ارائه این ایده انسان دوستانه، مانند سالهای قبل در کشور بعنوان مدیر نمونه کشوری معرفی گردیده و دل هم استانیهای نیازمند به یاری را در این موقعیت بحرانی شاد نمائید.

با آرزوی سلامتی و توفیق جنابعالی.

عطابردی خانی

 شهروند کلاله ای و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.