1393-09-03 08:56
2000
0
6198
مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کردکوی خبر داد:

برگزاری یادواره ۲۴۱ شهید ورزشکار گلستان فردا در کردکوی

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کردکوی از برگزاری یادواره 241 شهید ورزشکار استان گلستان در شهرستان کردکوی خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، محمد انصاری نژاد مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا از برگزاری یادواره 241 شهید ورزشکار استان گلستان در این شهرستان خبر داد و افزود: این یادواره روز سه شنبه 4 آذر ماه همراه با نماز مغرب و عشاء بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مسجدالرضا (ع) (مسجد غربا) کردکوی واقع در خیابان شهید رجایی (عباس آباد) برگزار می گردد.

وی ادامه داد: بسیج ورزشکاران شهرستان کردکوی سال قبل نخستین یادواره 13 شهید ورزشکار شهرستان کردکوی را باشکوه فراوان در این شهرستان برگزار نمود که خداروشکر امسال سعادت برگزاری این یادواره به صورت استانی را باز هم در این شهرستان داریم.

انصاری نژاد تعداد مدعوین در این یادواره را 250 نفر برآورد کرد و افزود: اکثریت مهمانان این یادواره خانواده های شهدای ورزشکار، ایثارگران، جانبازان و قشر ورزشکار شهرستان می باشند.

دبیر یادواره 241 شهید ورزشکار استان گلستان تأکید کرد: این یادواره باید جرقه ای باشد برای برگزاری یادواره های بعدی تا خود مردم در دوره های بعدی به ما مراجعه کنند و شهدای ورزشکار شهر و دیار خود را به دبیرخانه یادواره معرفی کنند.

انصاری نژاد از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در این یادواره خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه عکس شهدا و عناوین کسب شده توسط شهدای ورزشکار در این یادواره به معرض نمایش قرار خواهد گرفت و هم اینکه این تصاویر و عناوین به صورت کلیپ در یادواره پخش خواهد شد.

وی در خصوص سخنران و مداح این برنامه گفت: حجت الاسلام اویس فراتی و ذاکر اهل بیت (ع) کربلایی زهیر رحیمی در این مراسم به سخنرانی و مداحی خواهند پرداخت.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کردکوی هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار دانست و افزود: همانگونه که شهدا و رزمندگان شجاعانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل جنگیدن در پشت جبهه در حوزه ورزشی هم برای حفظ و سلامتی خود و جامعه و سرافرازی ایران اسلامی نهایت تلاش را کردند و قدمهای مثبتی برداشته اند و ما آمدیم تا به ورزشکاران معاصر بفهمانیم که شهدا را الگویی ارزشمند برای خود بدانند و راه و روش و منش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انصارنژاد دبیر نخستین یادواره 241 شهید ورزشکار استان گلستان در پایان از همکاری و کمکهای قابل توجه خانواده های شهدای ورزشکار و کلیه مسئولینی که در این راستا زحمات زیادی را متحمل شدند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.