1397-12-23 13:29
710
0
61916
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

رسانه ها افسران فرهنگی میدان مبارزه هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اهالی رسانه افسران فرهنگی میدان مبارزه بوده و همکار اصلی ما در تبلیغ انقلاب اسلامی و اندیشه ها و باورهای امام (ره) هستند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد بعدازظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: اهالی رسانه افسران فرهنگی میدان مبارزه هستند و در این میان که رسانه های معاند بی رحمانه در تلاش هستند تا مبانی انقلاب را زیر سوال ببرند رسانه و خبرنگاران به ما کمک می کنند.

وی افزود: اهالی رسانه همکار اصلی ما در تبلیغ انقلاب اسلامی و اندیشه ها و باورهای امام (ره) هستند. آن ها در طول سال توانستند اخبار را زنده و به لحظه در اختیار مردم قرار دهند و تبادل اخبار به خوبی از سوی رسانه‌ها صورت گرفت.

ولی نژاد با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب، گفت: باید به کلمه کلمه این بیانه با تأمل نگریست و در ابعاد مختلف آن دقت کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب ها در جهان است و ملت ایران در این ۴۰ سال همواره پای کار بودند و هیچگاه به آرمان ها و انقلاب خود خیانت نکردند.

ولی نژاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران کار خود از صفر کار خود را آغاز کرد و در ابتدا همه چیز علیه آن بود ولی با کارآمدی جوانان انقلابی به پیروزی شکوهمندی رسیدیم.

وی با بیان این که برای گام دوم انقلاب باید برنامه ریزی کرد، گفت: شعارهای انقلاب اسلامی بی مصرف نشده و طول عمر آن ها به پایان نرسیده و نقدپذیر است./مهر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.