1397-11-30 10:05
558
0
61294

برگزاری یادواره شهدای حادثه تروریستی سیستان وبلوچستان در لشکر ۳۰ گرگان

به مناسبت به شهادت رسیدن تعدادی پاسداران از مدافع مرزهای ایران مراسم یادبودی در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام حسین رضایی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران ضمن محکوم نمودن این جنایت ضد بشری و تسلیت به خانواده های شهدا گفت: تروریست زاییده عدم فهم سیاست مداران آمریکا از حکومت داری است که برای رسیدن به منافع کثیف فرد با تطمیع و ایجاد گروههای شورشی اقدام به کشتار جوانان و نخبگان جوامع و ایران می نمایند.

وی تصریح کرد: تروریسم یک سازمان بی ثبات و فاقد تفکر دینی است که در لواح استفاده ی ابزاری از ایدئولوژی چهره ی اسلام را خراب می کند، و اثره اسلام هراسی را با استفاده از فضای مجازی و رسانه های در اختیار خود ترویج می دهند.

photo ۲۰۱۹ ۰۲ ۱۹ ۱۰ ۳۶ ۴۰

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: آمریکا با نا امیدی از تسلط و نفوذ در ایران برابر جهان ضعف درون ساختاری خود در پی بی ثبات کردن منطقه خاورمیانه است.

وافزود: امریکا با حمایت از تروریست و تناقض فاحش در عمل و گفتار نظم جهان را در نقاط مختلف بهم ریخته و جوامع را به چالش کشیده و این راه را قطعا ادامه خواهد داد و ما باید با هوشیاری و بصیرت آگاهانه تحرکات دشمنان را رصد کنیم و هرگز اجازه گستاخی به دشمنان را ندهیم.

photo ۲۰۱۹ ۰۲ ۱۹ ۱۰ ۳۶ ۳۸

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.