1393-09-01 07:00
1948
0
6087

جلسه مدیران آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گلستان برگزار شد

جلسه مدیران آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان گلستان با حضور دکتر شهریاری،رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر شهریاری ضمن تبریک کسب رتبه چهارم کشوری دانشگاه پیام نور استان در بخش آموزش و برگزاری امتحانات بیان داشت: آموزش نبض و مایه ی حیثیت دانشگاه و اشتباه در این بخش غیر قابل برگشت است.

وی در ادامه در خطاب به مسئولین آموزش گفت: کسب رتبه چهارم کشوری نشان از تلاش و همت شما مدیران آموزش می باشد و ار آنان خواستار اجرای برنامه ها در چارچوب دستورالعمل و آئین نامه ها وزارت علوم شد.

دکتر شهریاری،رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در این جلسه از سیستمی شدن مراحل صدور گواهی موقت و تمدید ثبت نام بدون آزمون کلیه رشته های کارشناسی ان دانشگاه تا 30 آبان خبر داد.

دکتر عقیلی، معاون دانشگاه پیام نور استان نیز در این نشست خاطر نشان کرد: نقص در یک بخش سایر بخشهای اداری را تحت الشعاع قرارداده ،به همین منظور به تدابیر و راهکارهایی برای رفع موانع مراکز و واحدها اشاره نمود و اقدامات مثبتی همچون نحوه حضور و غیاب اساتید مدعو و ثبت حضور وغیاب اساتید مدعو و یکپارچه سازی حضور و  غیاب  وارزیابی اساتید وجذب آنان براساس شایستگی  و جذب اساتیدی با مدرک دکترا و فعالیتهای پژوهشی بالا را در جهت بهبود عملکرد و کیفیت دانشگاه مثبت برشمرد.

شایان ذکراست، رحمت ا... سیستانی از مرکز بندرترکمن،حدیثه ذبیحی از مرکز گنبد و مریم میر حسینی از واحد آزاد شهر توانستند رتبه اول تا سوم بخش آموزش دانشگاه پیام نور استان گلستان را در نیمسال دوم 92-93 کسب نمایند و مورد تقدیر قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.