1393-08-30 11:37
1333
0
6066

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه ی دانشگاه پیام نور در نمایشگاه کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از غرفه ی دانشگاه پیام نور استان در دومین نمایشگاه مطالعه مفید هفته کتاب امسال بازدید بعمل آورد.

به گزارش گلستان ما ، تألیفات ، مقالات و طرح های پژوهشی اساتید و اعضای هیئت علمی در غرفه دانشگاه پیام نور استان گلستان برای بازدید علاقمندان ارائه می گردد.

نمايشگاه مطالعه مفيد به منظور معرفی روش‌های نوين مطالعه کتاب‌، فضای مجازی، نشريات و دیگر منابع مطالعه، روش نويسندگی، روش تحقيق و پژوهش، به مدت 4روز از 26 الی 29 آبان از ساعت 12-9  و 19-15 بعد ازظهر همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب برای بازدید عموم دایر گردید.

دومین نمایشگاه مطالعه مفید به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان با مشارکت سازمانها و نهادهای دولتی وغیردولتی فعال در امر ترویج کتاب وکتابخوانی و با رویکرد استفاده حداکثری از فناوری های ارتباطی نوین و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و آموزشی در حوزه چاپ و نشرکتاب برگزار گردیده است.

شایان ذکر است، دانشگاه پیام نور استان گلستان دارای 58 تألیف و ترجمه کتاب توسط اساتید برجسته خود می باشد که با در اختیار گذاشتن سامانه کتابخانه دیجیتالی گیگالیب، اعضای هیئت علمی و دانشجویان آن می توانند متن کامل کتب، مقالات و کتابهای لاتین مورد نیاز خود را از سامانه دانلود نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.