1397-11-03 12:07
1020
0
60583
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان گلستان:

مهارت خودآکاهی برای نوجوانان یک ضرورت است

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: یکی از ضرورت ها این است که آموزش مهارت خودآکاهی و خودشناسی در مخاطبین ما که کودکان و نوجوانان هستند انجام شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، محبوبه رجب نسب امروز در حاشیه همایش کنترل خشم و هیجانات بلوغ که ویژه نوجوانان در سالن اجتماعات فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد با عنوان این مطلب به خبرنگاران اذعان کرد:  مبحث کنترل آسیب های اجتماعی از اولویت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کل کشور به ویژه در استان گلستان در است و مخاطبی ما با مهارت خودآگاهی که کسب می کنند از آسیب هایی که ممکن است آنها را تهدید کند پیشگیری می کنند.

qaboosnameh 2

وی ادامه داد: بر همین اساس نیاز سنجی که در این حوزه انجام شده و مشورت با متخصصین این حوزه و متخصصین حوزه اداره کل آموزش و پروش پیرامون آسیب های اجتماعی، یکی از موضوعات مهم نوجوانان مسئله بلوغ است که اگر مهارت خودآگاهی در حوزه بلوغ کسب نشود ممکن است به صورت افسردگی یا آسیب بروز کند.

qaboosnameh 3

وی خاطر نشان کرد: بحثی که ما با توجه به این نیاز سنجی شروع کردیم آموزش است چون قطعا با یک همایش نمی توانیم این را نهادینه کنیم و نیاز به کارگاههای مستمر است تا به صورت فرایندی این موضوع پیگیری شود که در برنامه دراز مدت کانون در نظر گرفته شده است.

qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.