1397-10-28 12:56
958
0
60465
با سخنرانی یکی از یکی از فرماندهان سپاه قدس؛

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت پایدار گلستان برگزار شد

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت پایدار استان گلستان امروز با حضور مسئولان استان و خانواده های شهدا در آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، سردار وجیه الله مرادی یکی از فرماندهان سپاه قدس ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت پایدار استان گلستان در حسینیه 14 معصوم این شهرستان اظهارداشت: جنگ سوریه یکی از پیچیده‌ترین جنگ‌ها است و رزمندگان و مدافعین حرم، از مظلوم‌ترین رزمندگان دفاع از مرز و بوم هستند.

وی افزود: رزمندگان در سوریه 3 جنگ و یا جبهه معارض، داعش و جنگ اتئلاف مثلثی عبری عربی و غربی را اداره می‌کردند. آنها مردانه ایستاده و جنگیدند و از هیچ چیز نهراسیدند.

سردار مرادی بیان داشت: در ابتدای جنگ سوریه تنها یک جریان معارض حضور داشت که با هدایت و راهنمایی کشورهای دیگر مسلحانه می‌جنگید تا سوریه را تسخیر کند.

وی ادامه داد: در ابتدا ما در جنگ حالت مستشاری و راهنمایی عمل کردیم و تجارب خود در دفاع مقدس را در اختیار جبهه مقاومت قرار دادیم و توانستیم بیش از 75 درصد از خاک سوریه که توسط معارضین از ید جبهه مقاومت خارج شده بود را برگردانیم.

سردار مرادی گفت: در این فضا جبهه جدید داعش وارد شد و در این وضعیت تصمیم گرفتیم ارتش اسلامی را با هدف عبور از فتنه و آماده‌سازی زمینه برای ظهور امام زمان (عج)  که مهم‌ترین هدف بود، تشکیل دهیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی دشمن نتوانست انقلاب اسلامی را از بین ببرد، نقشه جدیدی طراحی کرد،ادامه داد: وقتی دشمن دید ایران در منطقه توانسته موفق عمل کند و دیگر نمی‌تواند انقلاب اسلامی را ازبین ببرد، 5 روش را پیش خود طراحی کرد که 4 روش آن را همزمان اجرا کند و روش آخر را زمانی که موفق نشد، عمل کند.

این فرمانده ارشد سپاه قدس اضافه کرد: وارد مذاکره شدن با ایران، بی‌ثبات‌سازی ایران و غرب آسیا، تشدید تحریم‌ها و جنگ نرم 4 وجهی بود که باید توسط دشمن به یک‌باره در ایران اجرا شود و اگر موفق نشود تهدید به اقدام نظامی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

سردار مرادی گفت: همزمان با اجرای این 4 طرح، 2 جریان در کشور شکل گرفت، جریان افرادی هستند که پیرو مطلق ولی‌فقیه بوده و خط قرمز خود را بر این مبنا مشخص کردند و ماموریت دارند تا هر ناامنی را تبدیل به امنیت کنند تا از ایجاد این امنیت تهدید و اقدام نظامی دشمن را مهار کنند.

وی ادامه داد: دسته دیگر نیروهای سپاه قدس هستند که برای تامین امنیت در فراجغرافیایی ایران ماموریت دارند.

این فرمانده ارشد سپاه قدس با اشاره به دولتمردان افزود: شما که مدعی بودید مقام معظم رهبری مطلع از امور نیست و در دانشگاه‌های مدرن خارجی تحصیل کردید چه کردید؟ شما که مدعی بودید بیشتر از ولی‌فقیه می‌دانید چرا از در مذاکره از خط قرمز عبور کردید.

سردار مرادی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم شب با گرسنگی به خواب می‌روند،  شما از پیروزی انقلاب اسلامی مسئول بودید و تنها حقوق گرفتید و کار اقتصادی نکردید چرا خانه ده‌ها میلیارد تومانی در بهترین جای کشور دارید؟چرا به مردم دروغ می‌گویید؟ مردمی که هر جا نظام و انقلاب به آنها نیاز داشته وارد صحنه شده‌ اند.

یکی از فرماندهان سپاه قدس کشور یادآور شد: فصل‌الخطاب همه ما باید تفکر ولی امر باشد. مقام معظم رهبری آگاه‌ترین،  بصیرترین انسان است که آینده دور را می‌بیند. اگر دور محور ولی فقیه جمع شویم همه ناخالصی‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.