1397-09-26 08:58
1397
0
59594
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان:

تمرکززدایی اولویت برنامه های کانون پرورش فکری است/ اجرای 60برنامه در هفته پژوهش

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: تمرکززدایی اولویت برنامه ها در کانون های پرورش فکری است و با همین رویکرد به جای اختتامیه و افتتاحیه در مناسبت ها در حال برگزاری ویژه برنامه با محوریت شهرستان ها هستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، محبوبه رجب‌ نسب در ویژه برنامه هفته پژوهش(۲۵ تا ۳۰ آذرماه) در گنبدکاووس با عنوان این مطلب اذعان کرد: از آنجایی که برنامه ها نباید محدود در مناسبت خاصی باشند اختتامیه و افتتاحیه مراسم را حذف کرده ایم و در عوض از این فرصت برای معرفی بیشتر فعالیت هایی که طی سال انجام شده است استفاده می کنیم تا در کنار ارزیابی از سوی خودمان مردم نیز این فعالیت ها را مورد سنجش قرار دهند.

qaboosnameh 12

وی با اشاره براهمیت پژوهش و "مسیر زندگی، پژوهش، مقصد یافتن است"  به عنوان شعار این هفته  اظهار کرد: در این هفته 60 برنامه در استان در نظر گرفته شده است که با رویکرد های فرهنگی، هنری، علمی، ادبی و اسلامی اجرا می شود.

رجب نسب تصریح کرد: در راستای تقویت حوزه پژوهش، شورای آموزش و پژوهش تشکیل شده است چرا که معتقدیم هر گونه نیازسنجی و توسعه انسانی باید بر اساس پژوهش انجام شود وگرنه آموزش های ما به بیراهه خواهد رفت و در صورت توه به این مسئله به عنوان زیرساخت ، آموزش منجر به توسعه ، تولید دانش و درآمدزایی می شود.

مسابقه نشریه دیواری ویژه دختران دوره اول متوسطه با موضوع علمی

همزمان با آغاز هفته پژوهش، مسابقه نشریه دیواری با موضوع علمی با حضور 32 گروه سه نفره از دانش اموزان دختر مدارس متوسطه دوره اول شهرستان گنبدکاووس در کانون پرورشی فکری شماره 2 گنبدکاووس برگزار شد.

سمیه محمدی مدیر کانون پرورشی فکری کودکان شماره دو گنبدکاووس در حاشیه این مسابقات به خبرنگاران گفت: حدود 8 هزار نفر در دو کانون شهرستان عضو هستند ودر هفته پژوهش علاوه بر برگزاری این مسابقه برنامه های دیگری چون بازدید علمی از آسمان نمای نجوم، شهر تاریخی جرجان و اجرای کارگاههای آموزشی نیز برنامه ریزی شده است.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16

qaboosnameh 17

qaboosnameh 18

qaboosnameh 19

qaboosnameh 20

qaboosnameh 21

qaboosnameh 22

qaboosnameh 23

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.