1393-08-27 19:27
2407
0
5955

تشریح برنامه های هفته کتابخوانی دانشگاه آزاد گرگان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گرگان برنامه های هفته کتابخوانی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارشگلستان ما به نقل از “رصد۵۷″؛ مازیار احمدی گلسفیدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گرگان از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی به مدت یک هفته در این دانشگاه خبر داد.

وی از برنامه های روز سوم این هفته، امروز دوشنبه، به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان از کارکنان کتابخانه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد گرگان بزرگترین کتابخانه آکادمیک استان را با بیش از ۸۰هزار جلد کتاب و مساحتی بالغ بر ۲۷۰۰متر مربع در اختیار دارد که همه روزه سرویس دهی می کند.

احمدی گلسفیدی از دیگر برنامه های امروز به برپایی کارگاه مقاله نویسی ویژه دانشجویان اشاره کرد و متذکر شد: این کارگاه با ارائه مدرک از انجمن کتابداری کشور همراه خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گرگان برنامه ی دیگر عصر امروز را برگزاری نشستی علمی پیرامون برررسی جلسات نقد کتاب خواند و در این باره گفت: در این جلسه ضرورت برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب بررسی خواهد شد.

وی برنامه ی روز چهارم هفته کتابخوانی، سه شنبه را برپایی یک جلسه سخنرانی با موضوع “عقل و عشق در عاشورا” با حضور استاد حاجی محمدی اعلام کرد.

احمدی گلسفیدی از برنامه های روز چهارشنبه ی این هفته نیز به برپایی کارگاه آموزشی روشهای جستجو در موتورهای کاوش با ارائه مدرک از انجمن کتابداری کشور، برگزاری جلسه نقد و بررسی یکی از کتب تالیف شده ی این دانشگاه، بازدید از کودکان بی سرپرست با اهدای کتاب و بازدید دانش آموزان از نمایشگاه کتاب دانشگاه اشاره کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گرگان در پایان ابراز امیدواری کرد تا کتاب به زودی در سبد کالای خانواده های ایرانی قرار بگیرد و عنوان داشت: انشاالله با همت مسئولین فرهنگ کتابخوانی در جامعه نهادینه شود.

لازم به ذکر است در روز پایانی هفته کتابخوانی یک مراسم اختتامیه متمرکز نیز در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.