1397-09-21 20:24
649
0
59492
جانشین سپاه نینوا استان گلستان:

برنامه‌های متنوع فرهنگی در چله انقلاب در استان گلستان اجرا می‌شود

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اجرای طرح "چهل مسجد چهل حضور" در استان، گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در چله انقلاب در استان گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ سید موسی حسینی عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیاست ما نشان دادن دستاوردهای چهل ساله انقلاب با هدف ایجاد امید در جامعه است، اظهارداشت: در قالب اجرای این طرح 2 برنامه در دستور کار قرار گرفت که در 6 ماه نخست در قالب همایش‌ها و رزمایش‌ها در استان گلستان اجرا شد و در 6 ماه دوم سال هم برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در 6 ماه دوم برنامه‌ها با رویکرد آیینی و رویکرد جشن‌های مردم در نظر گرفته شده که برنامه‌ها با جنبش مردمی بسیج در قالب 10 شاخص شکل گرفته و در قالب کارگروه اطلاعات و آمار درباره دستاوردهای چهل سالگی انقلاب به صورت تولید اینفوگرافی و موشن‌گرافی انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل میزگردهای تخصصی برای بیان عملکرد چهل سالگی انقلاب، خاطرنشان کرد:در این قالب در 6 ماه دوم برنامه‌های همایش‌محور در سطح استان اجرا شد که آبان ماه همایشی با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با حضور نخبگان و اقشار از سراسر استان برای بررسی  دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار شد.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به برنامه سپاه نینوای استان تا زمان جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نشست‌های گفتگومحور با عنوان "چهل مسجد چهل حضور" با هدف وحدت رویه و امیدواری به آینده در برنامه داریم و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی با عنوان 2 کتاب چهل سال با انقلاب و کتاب چهل دستاورد از زبان دشمنان انقلاب اسلامی به اجرا درخواهد آمد.

حسینی همچنین برگزاری همایش هنر، انقلاب اسلامی دستاوردهای هنری انقلاب اسلامی، وحدت مذاهب و چهل سالگی انقلاب و رسالت نخبگان نسل چهارم اقشار بسیجی را از جمله همایش‌های برگزار شده اعلام کرد و افزود: همایشی با عنوان برگزاری نقش خواص و نخبگان در الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت در 1404 در بهمن ماه آغاز می‌شود و اردیبهشت اختتامیه آن را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: جشنواره فرهنگی و هنری "چهل نگاه"، فراخوان و تقدیر از 40 اثر، اجرای 40 تئاتر خیابانی، راه‌اندازی کاروان انقلاب و جشن های مردمی تا 12 بهمن، اعزام 40 تیم پزشکی در 40 مسجد از دیگر برنامه‌های جشن‌های چله انقلاب است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان هم در این جلسه گفت: با اختصاص بودجه‌های لازم برنامه‌های مختلفی در بنیاد شهید استان برنامه‌ریزی و در حال اجراست.

طالع‌زاری با اشاره به برنامه شهدای ترور با حضور نماینده سازمان ملل و مشاور وزیر خارجه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، اظهار داشت: دفتر انجمن امید هم با هدف نشان دادن مظلومیت قربانیان ترور به زودی در استان افتتاح می‌شود و همچنین کارگروه ایثار و شهادت در استان شکل گرفته که با تخصیص اعتبارات لازم برنامه‌هایی را در 11 شهرستان استان گلستان اجرا می‌کند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به شناسایی و تجلیل از 530 دانش آموز ممتاز شاهد، خاطرنشان کرد: رونمایی از 120 انیمیشین و تجلیل از 175 نخبه از جمله برنامه‌های بنیاد شهید استان گلستان در دهه فجر امسال است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.