1393-08-27 16:51
2025
0
5927
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان گلستان :

تجهیز کتابخانه مدارس با عضویت در کانون امکان پذیر می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان گلستان گفت: مدارسی که دانش آموزان آنها بصورت گروهی به عضویت کانون در در آیند کتابخانه ای متناسب با مقطع تحصیلی در آن مدرسه تجهیز خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، بمناسبت "هفته کتاب و کتابخوانی"  همایش کتبخوانی با حضور مدیرکل کانون گلستان ، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هاو  بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای گرگان در مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان گلستان ضمن تشکر از زحمات مربیان فداکار کانون در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت : کانون پرورش فکری در فعالیت های ۴۲ گانه خود رویکرد کاملا کتاب و کتابخوانی دارد.

عبدالرحیم سیفی افزود: این هفته فرصتی است که بتوانیم برنامه های خود را برای طول سال تسری داده و مستمر کنیم.برگزاری دروه های آموزشی برای معلمان مدارس

وی ضمن تاکید بر کتابخوان بودن والدین، نقش معلمین را در این زمینه مهم دانست و بیان داشت:کانون پرورش فکری استان در تعامل دوسویه خود با آموزش و پرورش برای معلمان دوره های آموزشی ، قصه گویی و نمایش خلاق، کاردستی با دور ریختنی ها، سفال و ... را با توانمندی های مربیان کانون برگزار کرده است.

سیفی در پایان ابراز امیدواری کرد: مدارسی که دانش آموزان آنها بصورت گروهی به عضویت کانون در در آیند کتابخانه ای متناسب با مقطع تحصیلی در آن مدرسه تجهیز خواهیم کرد.

در این همایش ضمن معرفی پرخواننده ترین کتاب ها ، اعضا با خوراکی های مختلف تصویر جلد کتاب های "گوسفندی که خیلی عصبانی بود" ترجمه معصومه انصاریان و جزیره بی تربیت ها نوشته شهرام شفیعی را طراحی کرده و در آخر صرف کردند.

در پایان این همایش از کتابخوان های برتر گرگان از جمله؛ اسما زاهدی، حدیثه ایزدی، عرشیا عبدوی، امیرر حسین بابائی از مجتمع گرگان، مهسا جدیدی، شیما میرزائی ، مهدیار صفری ، آیدا نوروزی پور ، رقیه بهمن دوست و مبین گری پور ، با تقدیم هدیه و لوح سپاس تجلیل شد.

گفتنی است طرح کتاب های خوراکی از مجموعه طرح های توسعه کتابخوانی است که طرح ریزی آن با آمنه حسینی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان بوده که امسال با قوت بیشتر از گذشته به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.