1397-08-24 10:01
575
0
58737
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

طرح پاییزه کتاب ٩٧ در استان گلستان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز طرح پاییزه کتاب ٩٧ در استان گلستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اظهارکرد: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند. در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروش ها پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: در راستای شعار سال ۱۳۹۷ و جهت حمایت از تولید داخلی در طرح پاییزه کتاب، میزان یارانه خرید برای کتاب های تالیفی ۲۵ درصد و کتاب های ترجمه شده ۱۵ درصد است. 

این مدیر استانی ادامه داد: شروع طرح در شهرها و شهرستان ها روز پنج شنبه ٢٤ آبان ماه و در تهران روز شنبه  ٢٦ آبان ماه است و پایان اجرای طرح روز یک شنبه ٤ آذر ماه خواهد بود.

وی ضمن دعوت از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: دوست داران یار مهربان می توانند با مراجعه به کتابفروشی های حاضر طرح در استان گلستان تا سقف  هر نفر  یک میلیون ریال خرید نمایند.

شایان ذکر است آغاز این طرح همزمان با شروع هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن»  خواهد بود.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.