1397-08-06 17:41
893
0
58262
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید:

مراسم تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش آموز خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین کاویانی را در گفتگو با خبرنگار نوید شاهد گفت: تجلیل و قدردانی از نویسندگان و ناشران حوزه ایثار و شهادت و حمایت از خادمان عرصه فرهنگ پایداری از اهم برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بالاخص حوزه فرهنگی و آموزشی است و در آستانه سیزدهم آبان روز دانش آموز از نویسندگان و ناشرین برتر که در سالهای گذشته در حوزه ادبیات پایداری در گروه سنی کودک و نوجوان خدمات شایسته ای انجام داده اند تجلیل می شوند.

وی افزود: در این مراسم میزبان جمعی از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان خواهیم بود و مدیران ارشد فرهنگی کشور حضور خواهند داشت و از 10نویسنده و 5 ناشر برتر و فعال تقدیر به عمل می آید.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی اظهار داشت؛ تعامل با ناشران و نویسندگان ادبیات پایداری، برگزاری نشست های تخصصی نقد و بررسی کتاب و مجلات از برنامه های این معاونت است که با انسجام و همت مدیران فرهنگی این حوزه تقویت می شود.

معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خاطر نشان کرد؛ رسالت عظیم دستگاههای فرهنگی در این مقطع انتقال موثر فرهنگ ایثار و پایداری به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که بنیاد شهید در این زمینه برنامه های موثری را هدفگذاری نموده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.