1397-06-31 08:59
675
0
57143
گزارش؛

زنگ آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‎ها در گلستان به صدا در آمد/ آخرین‎ها خبرها از انتقال مدرسه ایرانشهر

زنگ غنچه ها و شکوفه ها امروز با ورود  ۳۸ هزار دانش آموز ابتدایی و پیش دبستانی به مدارس آغاز شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ زنگ متمرکز شکوفه ها و غنچه ها امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه «میثم تمار دو» گرگان به صدا درآمد.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۸ هزار دانش آموز پایه اول و پیش دبستانی امروز 31 شهریورماه همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی را شروع کردند.

وی افزود: حدود ۳۴۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۰ هزار معلم و کارمند فرهنگی به دانش آموزان در گلستان خدمت می کنند.

گوهری راد بیان کرد: امسال دو هزار و ۴۸۰ مدرسه خواهیم داشت. با برنامه ریزی های صورت گرفته و استفاده از نیروهای حق التدریس، بازنشسته و خرید خدمات آموزشی کمبود نیرو جبران شده است.

در ادامه بهجت تربتی نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان در نخستین روز سال تحصیلی درباره آخرین خبرها در خصوص مدرسه ایرانشهر و انتقال آن به روستای محمد آباد گفت: تمام امکانات و تجهیزات به مدرسه جدید منتقل شده و کامل است.

وی افزود: برخی از خانواده ها پس از بازدید از امکانات این مدرسه رضایت خود را از انتقال مدرسه اعلام کردند.فقط یک عده از خانواده ها موافق نیستند.

تربتی نژاد تعداد  دانش آموزان این مدرسه را۳۷۰ نفراعلام کرد و گفت:  از دانش آموزان روستای محمدآباد هم کسانی که شرایط لازم را داشته باشند می توانند در مدرسه تحصیل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.