1397-06-28 08:59
633
0
57074

ویژه‌برنامه عاشورایی "در سوگ عشق" در گرگان برگزار شد+تصاویر

ویژه برنامه عاشورایی "در سوگ عشق" با حضور و همکاری جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در محوطه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اجرای برنامه “در سوگ عشق” در گرگان اظهار داشت: این ویژه برنامه امروز از ساعت 15.30 تا 20 با حضور و همکاری جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در محوطه تالارفخرالدین اسعد گرگانی اجرا شد.

وی افزود: در این مراسم گروه تعزیه هیئت حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان علی آبادکتول مجلس تعزیه تاسوعا، شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) را اجرا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به برپایی ٤٥ مجلس تعزیه در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش در اقصی نقاط استان، ادامه داد: تشکیل محافل انس با قرآن کریم و بصیرت عاشورایی، مسابقه بداهه‌نویسی عاشورایی، اهدا کتاب عاشورایی، ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی، برپایی مراسم عزاداری و کارگاه آسیب‌شناسی عزاداری‌ها در محرم از دیگر فعالیت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است.

کشمیری افزود: ماه محرم موسم آمیختگی و آموختگی از امام حسین (ع) است و این ایام یادآور درس های عاشورا و تکرار پیام های نهضت کربلاست و این، مهم ترین نقش احیای ایام شور و عزای حسینی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.