1397-06-17 18:55
605
0
56787
به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام

اعزام قریب به 1300 مبلغ و روحانی به گلستان در ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام پیش‌بینی می‌کنیم که قریب به یک‌هزار و 300 مبلغ و روحانی به استان گلستان اعزام می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهارکرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم پیش‌بینی می‌کنیم که قریب به 1300 مبلغ و روحانی به استان گلستان اعزام شوند.

وی ماه محرم را ماه خدا خواند و تصریح کرد: اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان نشست‌های متعددی در راستای فرا رسیدن ماه محرم برگزار کرد از جمله طرح طلایه‌داران بود که در سه نقطه استان گلستان برگزار کردیم که این برنامه در راستای امر به معروف برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، ابراز کرد: باید ماه محرم را همواره زنده نگه داریم زیرا به فرموده امام خمینی (ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و با توجه به اینکه در آستانه فرار رسیدن ماه محرم قرار داریم نشست‌های متعددی با هیات مذهبی، علما و روحانیون و مداحان استان گلستان برگزار کردیم و همچنان این نشست‌ها در حال برگزاری است.

ولی‌نژاد در خصوص خدمات محرم به هیات مذهبی در سطح استان گلستان خاطرنشان کرد: کمی مشکل در راستای خدمات‌رسانی برای اطعام هیات‌های مذهبی در ایام محرم از قبیل برنج، روغن و مرغ و غیره وجود دارد که امروز و فردا این مشکل را مرتفع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که محتوای عزاداری را از مردم بگیرد، اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند تا مردم را از دین مبین اسلام جدا کنند و با ایجاد اختلاف با روش‌های مختلف به‌دنبال تحریف عزاداری اباعبدالله و وارونه جلوه‌دادن آن و ایجاد آثار منفی برای عزاداری حضرت امام حسین (ع) هستند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.