1397-06-17 07:56
553
0
56770
فردا صورت می گیرد؛

مراسم بزرگداشت روز ملی سینما در گرگان / ۱۹ فیلم منتخب فیلمسازان جوان گرگان اکران می شود

بزرگداشت روز ملی سینما به همراه اکران فیلم های منتخب فیلمسازان جوان گرگان در روز یکشنبه (۱۸ شهریور) در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

 به گزارش گلستان ما ؛ بزرگداشت روز ملی سینما به همراه اکران فیلم های منتخب فیلمسازان جوان گرگان در روز یکشنبه (18 شهریور) در دو سانس در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

در سانس اول این برنامه در ساعت 17تا 18، فیلم های نامرئی به کارگردانی حامد سراوانی، پارکینسون به کارگردانی آرش اسپومحلی، TV به کارگردانی مهدی شمقدری، سکوت به کارگردانی عقیل مهقانی، حس تلخ به کارگردانی احمد قربانی، فالگوش به کارگردانی سارا موسوی، حافظه کاغذ به کارگردانی رامین روشنی، زالو به کارگردانی علی شاهینی و خوابزدگی به کارگردانی گلی بنی کریمی اکران می شوند.

همچنین فیلم های کت به کارگردانی یوسف جزی، بایسیکل به کارگردانی آرین عجمی، شریف الله به کارگردانی محبوبه محمودی، هنوز، همیشه، هرگز به کارگردانی بهشاد حبیبیان، به همین سادگی/ تدفین یک رویا به کارگردانی کسری حقیقی، آخرین اجرا به کارگردانی محبوبه تمسکنی، خشکسالی به کارگردانی علی شاهینی، بلوار کتاب به کارگردانی سحر شربتخوری، بادبادکباز به کارگردانی مهرناز خسروی و تداعی به کارگردانی محمد یوسفی در سانس دوم این برنامه در ساعت های 18:15 تا 19 اکران می شوند./شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.