1397-05-24 09:12
891
0
56066
در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان استان مطرح شد؛

لزوم گستردگی چتر بسیج بر سر آحاد جامعه/ هنر اصلی ترین سرمایه فرهنگ است

مسئول امور انجمن های بسیج هنرمندان سپاه استان گفت: هنر اصلی ترین سرمایه در فرهنگ است چرا که هنرمند هم می تواند صورت و هم سیرت را درست کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان استان با حضور معاون اجرایی فرمانده سپاه در گرگان برگزار شد.

در این مراسم شهابی مسئول امور انجمن های بسیج هنرمندان سپاه استان گفت: هنر اصلی ترین سرمایه در فرهنگ است چرا که هنرمند هم می تواند صورت و هم سیرت را درست کند.

وی به بیان مشخصاتی از هنرمندان پرداخت و افزود: هنرمند را می توان فارغ،عاشق،صادق نامید چرا که از همه تعلقات به دور است و معتقد به باور و اصالت خویش و مولد ذوق و عشق است.

مسئول امور انجمن های بسبج هنرمندان سپاه استان ادامه داد: باید کارها به اهل آن سپرده شود و در این هنرمندان بهترین کسانی هستند که سپردن امور به آنان تشویش را به همراه ندارد.

وی با تشکر از زحمات جعفری مسئول سابق بسیج هنرمندان استان گفت: وی فردی بود که ارتباط با هنرمندان را خوب می دانست و این روحیه البته ناشی از تربیت دینی و اخلاقی اش می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از جناب درویشی دارم می توان گفت وی بهترین گزینه برای این مسئولیت است که می تواند باعث آرامش اهل هنر شود.

در ادامه منتظری رییس بسیج اساتید استان نیز گفت: بسیج هنرمندان فارغ از دسته بندی های سیاسی باید میدانی برای خدمت به مردم باشد و اگر نهادهایی مانند فرهنگ و ارشاد و یا بسیج ، به جریان خاصی گرایش پیدا کنند باید بدانند تاثیر گذاری خود را از بین می برند.

وی افزود: بسیج جایی برای بازیها و گرایشهای سیاسی نیست و هر کس که نظام، امام و کشور را دوست دارد در زمره بسیجیان قرار می گیرد و باید تلاش کنیم چتر بسیج را مانند زمان دفاع مقدس گسترش دهیم.

منتظری ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش است و اگر بخواهیم خود را سرگرم بازیهای سیاسی کنیم نه تنها به این مهم دست نمی یابیم حتی نمی توانیم خاکریزی را هم فتح کنیم.

رییس بسیج اساتید استان گفت: احترام و توجه به هنرمندان از دیگر کارهایی است که باید مسئولین خصوصا در بسیج هنرمندان به آن توجه داشته باشند.

در پایان معاون اجرایی سپاه نینوا از تلاشهای جعفری مسئول سابق بسیج هنرمندان تشکر و درویشی را به این سمت معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.