1397-05-16 19:02
1072
0
55876
معاون مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد؛

پایۀ دوازدهم باید یک دغدغه مهم برای همه ما باشد

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و مدیر اداره آموزش و پرورش گنبد گفت: با توجه به استقرار پایۀ دوازدهم در سال تحصیلی 98-97  این پایه باید به عنوان یکی از دغدغه های مهم ما و خانواده ها باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، با توجه به کتب نونگاشت پایۀ دوازدهم و عدم اطلاع مدیران و معلمان از محتوای کتاب فرج الله رزاقی اذعان کرد: دانش آموزان از اوقات باقیمانده برای مطالۀ کتب پایه دهم و یازدهم بهره بگیرند تا در حین تحصیل در پایۀ دوازدهم تمرکز تنها بر این پایه باشد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است مقاومت هایی در مقابل تغییرات باشد گفت:  تغییرات جزء لاینفک نظام آموزشی است چرا که می طلبد دانشآموز با دانش و علم روز همراه شود و این همراهی تغییر را به همراه دارد.

رزاقی خاطر نشان کرد: برای پذیرش و اثرگذاری این تغییرات فقط کافیست شرایط را مهیا کنیم  و خانواده ها می توانند با کمک در این راستا و تقویت خودباوری در داشن آموزان به ادامۀ فعالیت کیفی آموزش و پرورش کمک کنند.

معاون اداره کل اموزش و پرورش یادآور شد: ما در راستای کیفی سازی آموزش میزبان سرگروههای درسی و معاونین آموزشی مدارس دولتی و غیر دولتی شرق استان بودیم و قطعا آموزش ها و کارگاههای مستمر در رابطه با متون جدید در قالب کلاس های ضمن خدمت برای همکاران داریم.

وی گفت: با ورود به پروژه مهر و پایه دوازدهم فرصت بازگشت مطالعه متون پایه های گذشته کمتر پیش خواهد آمد و با توجه به کاهش ساعت کلاس ها از 36 ساعت به 24 ساعت در هفته، نیاز است برنامه ریزی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.