1397-05-16 12:06
579
0
55863
مدیرسابق فرهنگ و ارشاد گرگان:

500فعال قرآنی زیر چتر بیمه قرارگرفتند

مسئول دفتر قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بازدید از غرفه گلستان ما از پوشش بیمه ای 500 فعال قرآنی استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام یعقوب مهدوی امروز طی بازدید از غرفه گلستان ما ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از این سایت خبری اظهار کرد: بیش از 70 فعالیت در فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف شده است که فعالیت های قرآنی یکی از مهمترین آنها است.

وی افزود: 510 موسسه قرآنی در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح استان فعالیت می کند .

مسئول دفتر قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فعالیت 320 خانه و موسسات قرآنی خبرداد و گفت: 50 موسسه قرآنی دارای مجوز در استان فعالیت می کند که به فعالیت هایی همچون تربیت معلم قرآنی می پردازند .

مهدوی ادامه داد: بیش از 3000 فعال قرآنی در سطح استان فعالیت می کنند .

وی با اشاره به برگزاری 3 کارگروه قرآنی در ارشاد بیان کرد: این کارگروه ها با حضور استاندار تشکیل می شود. 70 طرح قرآنی و عترت و کارگاه های سبک زندگی و مهدویت، نماز ، برگزاری نمایشگاه ، نشست با مدیران قرآنی و .. برگزار می شود .

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره آیات با موضوع فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی نیز در پاییز امسال پیش بینی شده است.

مسئول دفتر قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در قالب اتحادیه قرآنی حدود 500 فعال قرآنی در استان با دارا بودن فعالیت زیر چتر بیمه قرار گرفتند و از مزایای آن استفاده می کنند .

مهدوی با اشاره به برگزاری سالانه کلاس های مستمر فرهنگی یادآور شد: شانزدهمین دوره حفظ قرآن کریم با حضور5 هزار و 412 در سایت معاونت قرآن و عترت ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 466 نفر موفق به کسب نمر قبولی شده اند .

وی با اشاره به تجلیل از 52 نفر از حافظان قرآن در استان، افزود: سرکشی از از موسسات قرآنی از مردادماه امسال به صورت دوره ای در سراسر استان آغاز شده است .

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه تمسک به قرآن جامعه را از انحراف دور می کند، اذعان کرد: خانواده ها در کنار همه دستگاه و نهادهای فرهنگی باید در این حوزه تعامل و فعالیت کنند تا جامعه از منکرات دور شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.