1393-08-15 15:30
1331
0
5425
رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان خبر داد؛

18 آبان آخرین فرصت ارسال آثار برای شرکت در همایش بسیج و رسانه گلستان

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از اصحاب رسانه استان خواست آثار و مقالات تحقیقی و پژوهشی خود را در قالب محورهای تعیین‎شده تا 18 آبان‎ماه جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش گلستان ما ، علی‎محمد جعفری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علاقمندان تا 18 آبان فرصت دارند آثار خود را به بسیج رسانه استان ارائه کنند و یا از طریق پست الکترونیک b.resaneh.g@chmail.ir و b_resaneh_g@mihanmail.ir ارسال کنند تا در همایش مورد بهره‎برداری قرار بگیرد.

وی در خصوص عناوین کارگروه‎های همایش بسیج و رسانه تصریح کرد: «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری»، «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی» ، «بسیج، رسانه، عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی» و «بسیج، رسانه و مقابله با وهابیت» جزو 6 موضوع این همایش است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با اشاره به پیشینه همایش بسیج و رسانه افزود: این همایش به همت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج از سال 1383 پایه‎گذاری شد که هر ساله در آبان ماه به میزبانی مشهد مقدس و در سال‎های 1389 تا 1391 در تهران برگزار شد.

جعفری خاطرنشان کرد: از سال 1392 ستاد متشکل از سازمان بسیج رسانه، مرکز بسیج صدا و سیما، قرارگاه بصیرت فضای مجازی و روابط عمومی سازمان بسیج به عنوان هسته اصلی همایش بسیج رسانه فعال شد که سیاستگذاری‎های کلی را ترسیم کردند.

وی توسعه کمی و کیفی را از تحولات جدی همایش بسیج و رسانه عنوان کرد و بیان داشت: دعوت از رسانه‎های جهان اسلام، بین‎المللی کردن همایش، دعوت از رسانه‎ها، پایگاه‎های خبری، سایت‎های فعال و صاحبنظران علوم ارتباطات از جمله تحولات جدی در برگزاری همایش بسیج و رسانه بوده است.

جعفری تشکیل کمیته‎های علمی و برگزاری کارگروه‎های تخصصی را از نقاط قوت این همایش برشمرد و یادآور شد: بر اساس تصمیماتی که امسال از سوی ستاد انجام شد برگزاری همایش بسیج و رسانه به سایر استان‎ها تعمیم پیدا کرد تا مسائل به صورت کاربردی و با رویکرد بومی مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان سخنران ویژه این مراسم اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و دبیر همایش بین المللی بسیج و رسانه است.

جعفری بیان داشت: نخستین همایش استانی بسیج و رسانه در دانشگاه پردیس علوم کشاورزی و منابع طبیعی واقع در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار می‎شود./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.