1397-02-22 12:57
575
0
53405
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

قیمت بلیط کنسرت‌ها را بازار آزاد مشخص می‌کند/ مجوز برگزاری کنسرت‌ به فرد داده نمی‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اداره کل ارشاد قیمت‌گذاری را تعیین نمی‌کند و بازار آزاد این قیمت را مشخص می‌کند.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر فضیلت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره انتقادهای بیان شده در خصوص انحصار اجرای کنسرت‌ها در استان به ویژه در گرگان، اظهار کرد: تعداد افرادی که تجربه برگزاری با کیفیت و بدون مشکل کنسرت‌ها همایش‌ها و چنین برنامه‌هایی که در استان دارند محدود و کم است.

وی ادامه داد: اولویت ما برای اعطای مجوز برگزاری کنسرت‌ها و همایش‌ها به مجموعه‌هایی است که از سوابق و تجربه خوبی برخوردارند و مجوز برگزاری کنسرت‌ها به فرد داده نمی‌شود بلکه به موسسه‌هایی داده می‌شود ه در اساسنامه ثبت شرکت برگزاری این مراسم‌ها قید شده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از افراد منتقد که مجوز برگزاری کنسرت به آنها داده نمی‌شود هیچگونه موسسه یا شرکت دارای مجوز برگزاری همایش‌ها را ندارند، در خصوص قیمت‌گذاری بلیط کنسرت‌ها، تصریح کرد: اداره کل ارشاد قیمت‌گذاری را تعیین نمی‌کند و بازار آزاد این قیمت را مشخص می‌کند.

فضیلت با تائید اینکه باید ساماندهی در این بخش صورت گیرد گفت: این یک چالشی است که باید به آن توجه شود و ساماندهی این بخش باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی در بخش دیگری در خصوص نظارت بر کانون‌های آگهی تبلیغاتی در سطح استان به ویژه مرکز استان و نحوه تبلیغات و ساخت تیزرها و بنرهای تبلیغاتی، متذکر شد: قبل از نظارت باید آموزش را در دستور کار قرار داد که آموزش طی سال‌های گذشته آموزش لازم صورت نگرفته و به روز نیستیم و در این عرصه عقب هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: نظارت در حال حاضر وجود دارد اما نظارت‌ها نسبی است و حتی باید به این نکته توجه کنیم که نظارت بر این کانون‌ها به صورت بین دستگاهی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.