1397-02-20 09:57
911
0
53352
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:

امسال هیچ‌گونه اعزامی از گلستان به حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام نمی‌شود!

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در سال جاری به دلیل اینکه 14 و 15 خرداد مقارن با ماه مبارک رمضان شده است هیچ گونه اعزامی از گلستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) نخواهیم داشت.

به گزارش گلستان ما، نجیب الله تاری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: سال 1397 که مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است برنامه‌ها از 22 بهمن 1396 الی 22 بهمن 1397 برنامه‌ریزی شده و با شعار محوری «افتخار به گذشته و امید به آینده» تداوم خواهد یافت.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا پیرامون تبلیغات محیطی برنامه‌های بزرگداشت 14 خرداد، 15 خرداد و سالگرد ارتحال امام و آغاز زعامت مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کنند و در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این برنامه‌ها پای کار باشند.

تاری بیان کرد: در سال جاری به دلیل اینکه 14 و 15 خرداد مقارن با ماه مبارک رمضان شده است هیچ گونه اعزامی از گلستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) نخواهیم داشت.

وی از مسوولان دستگاه‌های ستادی، اجرایی و فرهنگی استان خواست تا همانند سنوات گذشته در تبیین شخصیت و اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های شهدای 15 خرداد همچنین محتوابخشی این برنامه‌های گام‌های ارزشمندی بردارند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بر لزوم تشکیل کمیته فرعی با عنوان «کمیته علمی همایش‌های تخصصی» تاکید کرد و افزود: با محوریت این کمیته نسبت به برگزاری نشست‌های تحلیلی و تبیینی به صورت فراگیر در سطح استان برنامه‌ریزی شود.

تاری با اشاره به اینکه دو مناسبت 14 و 15 خرداد به صورت مجزا برگزار شود، گفت: برنامه 15 خرداد در مهجوریت واقع شده است برنامه 14 خرداد به صورت عمومی، فراگیر و مردمی برگزار می‌شود، با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه نینوا یادواره شهدای 15 خرداد در استان تدارک دیده شود.

وی بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های عمومی در قالب‌های مختلف یک مراسم محوری و متمرکز به صورت همزمان در شب 14 خرداد در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود در روز 14 و 15 خرداد نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برنامه 14 و 15 خرداد به طور همزمان در 14 شهرستان قبل از افطار برگزار و پایان آن ختم به ضیافت افطاری خواهد شد، در تلاش هستیم یک سخنران کشوری برای این برنامه حضور پیدا کند.

تاری از مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خواست تا در برگزاری همایش بزرگداشت 14 و 15 خرداد با حضور علمای اهل سنت و افراد شاخص اهتمام داشته باشند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه مراسم نسبت به راه اندازی ایستگاه صلواتی در ورودی مراسم اقدام کند، اداره کل تبلیغات اسلامی نیز همایش‌ها، گفتمان دینی و محافل قرآنی با حضور روحانیون و علمای استان برگزار کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: حوزه هنری استان نیز برنامه ریزی برای برگزاری عصر شعر و خاطره در رسای حضرت امام راحل و شهدای 15 خرداد داشته باشد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز با همکاری صدا و سیما نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی در ایام منتهی به 14 و 15 خرداد اقدام می‌کند.

تاری گفت: یکسری اقلام تبلیغاتی از تولیدات استان و یکسری اقلام از مرکز تهیه شده است که در راستای فضاسازی محیطی ایام 14 و 15 خرداد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.