1397-02-19 08:01
775
0
53314
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران ؛

نیروهای انقلابی در دانشگاه‎ها با وحدت و استدلال به شبهات موجود پاسخ دهند

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: دشمن راهکارهای متفاوتی برای مقابله با انقلاب در دستور کار قرار داد اما فهیمد چون این نظام با باورهای مردم عجین شده توان مقابله با آن را ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ حجت الاسلام ادیانی در مراسم تقدیر از رابطین عقیدتی سیاسی در ناحیه بسیج دانشجویی گفت: امام تغذیه فکری جامعه را به عهده دانشگاه و حوزه علمیه قرار داد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران افزود: از همان پیدایش انقلاب قدرهای شرق و غرب دشمنی خود را با انقلاب اسلامی شروع کردند چرا که با انقلاب اسلامی ایران منافع آنان در دنیا و منطقه به خطر افتاده بود.

وی ادامه داد: هیچ انقلابی در دنیا بدون کمک قدرتهای شرقی امکان پذیر نبوده و از اینرو وقوع انقلاب در ایران را بدون اتکا به آن قدرتها را شبیه معجزه خواند.

ادیانی افزود: دشمنی غرب با انقلاب اسلامی ایران شبیه مخالفت و دشمنی بنی عباس با حکومت ائمه بوده که از همان ابتدا با نطفه جمهوری اسلامی و حکومت ولایت فقیه مخالف بودد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن راهکارهای متفاوتی برای مقابله با انقلاب در دستور کار قرار داد اما فهیمد چون این نظام با باورهای مردم عجین شده توان مقابله با آن را ندارد.

وی افزود: از اینرو تغییر باورهای مردم و استحاله فکری در دستور کار آنان قرار گرفت و فهمید که باید فرهنگ و اندیشه آنان را عوض کند.

ادیانی گفت: با این وضعیت وظیفه دانشگاهیان و خصوصا نیروهای انقلابی در دانشگاه به خصوص بسیج دانشجویی و نهاد رهبری این است با وحدت برای ترویج باورهای انقلابی با زبانی مستدل اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.