1397-02-17 08:47
825
0
53258
مدیر موسسه رهپویان سبز جوان:

تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در برنامه های اجتماعی

مدیر موسسه رهپویان سبز جوان از برگزاری همایش پیاده روی و اولین جشنواره غذا در روستای کلاجان گرگان خبرداد و گفت: از ظرفیت های موجود در تشکل ها و سمن ها برای برگزاری برنامه های ورزشی ، اجتماعی و فرهنگی بیشتر از قبل استفاده شود .

به گزارش گلستان ما؛ علی اصغر سلیمانی مدیر موسسه رهپویان سبز جوان اظهارکرد: این برنامه از طرف معاونت اجتماعی استانداری گلستان با توجه به پتانسیل بالای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گرگان به این مجموعه محول گردید که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گرگان به 10 سمن مجوز دار که اعلام امادگی برای برگزاری این برنامه کردن سپرد.

وی ادامه داد: در این برنامه تربتی نژاد نماینده محترم مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و مشاور عالی طرح شادی و نشاط معاونت اجتماعی استانداری ، مهندس بنی نجار و دکتر نوروزی روانشناس بالینی سخنران های این مراسم را برعهده داشتند .

سلیمانی افزود: این پیاده روی بزرگ خانوادگی راس 8صبح جمعه از مسجد جامع روستای کلاجان قاجار با شروع شد و پایان این پیاده روی در دبستان جابربن حیان این روستا بود.

مدیرموسسه رهپویان سبز جوان اذعان داشت: برنامه هایی که در این همایش پیاده روی انجام شد شامل جنگ شادی و اهدای لوح تقدیر به زحمت کشان و جوانان نمونه این روستا و قرعه کشی بین شرکت کنندگان در همایش پیاده روی بود .

وی به برگزاری اولین جشنواره غذا در این روستا اشاره کرد و گفت: از ظرفیت های موجود در تشکل ها و سمن ها برای برگزاری برنامه های ورزشی ، اجتماعی و فرهنگی بیشتر از قبل استفاده شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.