1397-01-30 06:29
597
0
52708
ویژه فرهنگیان و فعالان تربیتی گلستان؛

دوره آموزشی آشنایی با مدرسه تراز انقلاب اسلامی برگزار می شود

روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان از برگزاری دوره آموزشی" آشنایی با مدرسه تراز انقلاب اسلامی" در استان خبرداد.

به گزارش گلستان ما، "علی جندقی" با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در سه مرحله  در روزهای 30 فروردین، 3 اردیبهشت با بازدید از مدارس  نمونه تهران و قم برگزار می شود.

وی افزود:  این دوره آموزشی ویژه مدیران، معلمان، مربیان و فعالان تربیتی استان گلستان برگزار می شود.

روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان ضمن تشریح مراحل این دوره آموزشی گفت: مرحله نخست این دوره روز پنجشنبه 30 فروردین با حضور استاد صفرعلی اخلی از فرهنگیان با سابقه آموزش و پرورش در گرگان برگزار می شود .

وی بیان کرد: مرحله دوم  نیز از دوشنبه 3 اردیبهشت ماه به مدت سه روز همراه با بازدیداز مدارس نمونه تهران و قم بر گزار می شود.

جندقی یادآورشد:  درمرحله سوم این دوره آموزشی در قالب اردوی آموزشی تفریحی یک روزه با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود که زمان آن متعاقبا اعلام می شود.

روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان در خاتمه گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام فقط تا  امروز می توانند به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مراجعه و یا با شماره های ، 01732241676،  09358780010،  09119710767 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.