1393-08-10 16:35
1464
1
5205
20 آبان ‎ماه سال

گلستان میزبان همایش «بسیج و رسانه» می‎شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا و دبیر همایش گفت: همایش بسیج و رسانه با حضور رسانه های فعال استان با محوریت بسیج در ۲۰ آبان ماه در استان گلستان برگزار می شود.

 به گزارش گلستان ما ، سید مهدی حسین تبار معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا ، اظهار داشت: همایش بسیج و رسانه با  شعار «بسیج، رسانه و گفتمان ولایت» 20 آبان ماه در استان گلستان برگزار و از رسانه های فعال در حوزه بسیج تجلیل می شود.  

وی با بیان اینکه این همایش در 6 کارگروه برنامه ریزی شده است تصریح  کرد: «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری» ، «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی» ، «بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی» و « بسیج ، رسانه و مقابله با وهابیت» عناوین کارگروه های این همایش است.

وی با بیان اینکه همایش مذکور با حضور جمعی از مسئولان و همچنین اصحاب رسانه استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین گفتمان ولایت توسط رسانه ها با محوریت بسیج در سطح جامعه و معرفی نقش بسیج در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی می باشد.

دبیر همایش بسیج و رسانه استان گلستان بیان داشت: با توجه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار بسیج و رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی، باید از این  ظرفیت برای تحقق اسلام ناب محمدی بهره برد.

وی گفت: با توجه به جایگاه رسانه در جامعه امروزی، ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای از مهمترین اهداف این همایش به شمار می‌رود.

حسین تبار در پایان ابراز داشت: همچنین  با توجه به برنامه ریزی های انجام شده همایش بین المللی بسیج و رسانه نیز، در نیمه دوم آذر با حضور رسانه های جهان اسلام در مشهد مقدس برگزار می شود./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبرسایبری فندرسک

قمه ای که صادق شیرازی به قلب شیعه فرو می کند...http://sayberi174.persianblog.ir/post/1626/

0
0
پاسخ
1393-08-10 20:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.