1396-12-05 10:58
506
0
50835
معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان:

جشنواره قرآنی کمیته امداد استان با حضور ۴۰۳ شرکت‌کننده برگزار شد

جشنواره قرآنی با حضور ۴۰۳ شرکت‌کننده توسط کمیته امداد استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، کریم ملکان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان،همکاران و خانواده آن‌ها باهدف شناسایی استعدادها و هدایت آن‌ها در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان برای متقاضیان سه مقطع سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.

ملکان عنوان کرد: نخستین مرحله مسابقات قرآنی کانون‌های فرهنگی کمیته امداد استان گلستان در سال جاری با حضور ۲۳۶ نفر از شهرستان‌های غرب استان و ۱۶۷ شرکت‌کننده از شهرستان‌های شرق استان برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان با توجه به نقش برگزاری این مسابقات در ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به فرهنگ اسلامی ازجمله قرآن گفت: این مسابقات در سطح شهرستان‌ها در اسفندماه سال جاری برگزار و نفرات برتر آن به مسابقات استانی و برگزیدگان این مرحله به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی افزود: مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی کمیته امداد استان گلستان با توجه به استقبال بی‌سابقه متقاضیان در سطح کمی و کیفی بسیار خوبی برگزار شد.

معاون کمیته امداد استان گلستان گفت: مسابقات قرآنی باید به‌صورت محتوا محوری با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باعث انس نسل جوان به این شاخصه فرهنگی شود.

photo 1

photo 1

photo 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.