1396-11-29 11:54
754
0
50649
گزارش؛

دانشگاه، آرامگاه ابدی فرزندان روح الله

امروز جوانان دانشگاه شهیدانی را بر روی دستانشان تشییع کردند که آنان را به هنگام دفن عبدالله فرزند خمینی نامیدند و جه نام آشنایی!!

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛  چند سالی است که روز شهادت بانوی بی نشان شده روز تشییع فرزندان خوشنام زهرا و امروز نوبت دانشگاهیان دانشگاه آزا گرگان بود تا میهمان سفره دوشهید 22ساله باشند.

ایستگاه صلواتی2

ایستگاههای صلواتی شان را به راه انداختند و با گل و اسپند منتظر بودند تا میهمانان برسند .

دل در دل این جوانان عاشق نبود ، بی صبرانه منتظر بودند تا پیکر شهدا را در بر روی دوششان بگذارند و بگویند مسئولیت ادامه راهتان بر روی دوش ماست.

منتظر جوانان4

خانواده های مدافع حرم هم مانند همیشه با در دست داشتن عکس عزیزانشان به استقبال شهدا آمدند تا بگویند این راه همه چنان ادامه دارد.

مدافع

«لبیک یا زهرا» و «لبیک یا حسین» امروز فضای دانشگاه را پر کرد و تو احساس غرور می کردی وقتی که هم عصر این مردم عزیزهستی و در بین آنان نفس می کشی چرا که این دانشجویان قدر شناس، امروز عزیزانی را تا آرامگاهشان بدرقه کردند که نمی شناختند و فقط به عشق این که آنان عزیز خمینی بودند آمدند.

طاهری 

شهیدان آرام و بی صدا آمدند تا در محل اصلی خود جای گرفتند و برای سی و سومین بار پدر سردار شهید ملک، پیکر این دو فرزند روح الله  را در آرامگاه ابدیشان قرار داد و بغض ترکیده حجت الاسلام طاهری در هنگامی که برای این دو شهید بی نشان اسامی تک تک ائمه را به زبان جاری می کرد شوری دیگر ایجاد نمود

همه به این دو میهمان عزیزشان قول دادند در صراط مستقیم اهل بیت قدم  بگذارند و منتظر امام غائب خود بمانند .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.