1396-11-27 11:03
481
0
50577
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

کنگره منطقه ای «بانوی آفتاب» به میزبانی گلستان برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری کنگره منطقه ای «بانوی آفتاب» به میزبانی گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کنگره منطقه ای «بانوی آفتاب» به صورت منطقه ای و با حضور استان های مازندران، گیلان، خراسان شمالی و رضوی و سمنان به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای کنگره اظهار کرد: جایگاه و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا در آثار علمای اهل سنت و منابع تفسیری و روایی، فاطمه (س) در کلام بزرگان صحابه و همسران پیامبر اکرم، فاطمه (س) و مسئولیت های زندگی، فاطمه (س) و رسالت های جتماعی و ... از جمله محورهای این کنگره هستند.

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: این کنگره با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به شکل تقریبی بین شیعه و سنی برگزار می شود و سخنران این برنامه یکی از چهره های ملی است.

وی تصریح کرد: در این کنگره مبنای ما این است که محبت معصومین تنها مختص به شیعیان نیست، بلکه متعلق به شیعه و سنی است و به همان اندازه که شیعیان به اهل بیت اظهار محبت می کنند اهل سنت هم همین گونه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: ما نسبت به چیزی را که به وحدت بین شیعه و سنی کمک می کند پافشاری می کنیم و به همین دلیل این کنگره را در آستانه هفته زن و روز مادر قرار داریم.

وی تصریح کرد: این کنگره با هفته زن و روز مادر تقارن پیدا کرده و تصمیم داریم در این ایام برجستگی حضرت زهرا را در جامعه بیشتر ناظر و شاهد باشیم.

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: باید از این فرصت برای ساختن یک زندگی با دوام و قوام بهره ببریم و زندگی فاطمی را تبلیغ کنیم.

وی ادامه داد: مباحثی مانند افزایش طلاق که در جامعه شاهد آن هستیم نشان می دهد از زندگی فاطمی فاصله گرفته ایم چراکه اگر زندگی فاطمی وعلوی باشد قطعا طلاق و نزاع و ناسازگاری بی معنا و تفاهم بالاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.