1393-08-07 14:00
2406
4
5054

اجتماع ۴۰۰۰ نفری دانشجویان گلستانی برگزار شد + تصاویر

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان گلستان همزمان با چهارمین روز از ماه محرم در اجتماعی 4000 نفره شعار "هیهات من الذله" سر دادند.

 به گزارش گلستان ما ، این روزها یادآور قیامی در اعصار دور است که خالق بیداری اسلامی در عصر ماست؛ آری ما زنده به عاشوراییم.

بی سبب نیست عاشورا که می‌شود منکران به اعجاز دین عاجز می‌شوند چرا که عاشورا دربردارنده‌ی قیام خونینی است که برای همیشه "حی و قیوم" بودن اسلام حقیقی را جلوه‌گر ساخت.
 
 
شعور نهفته در واقعه‌ی کربلا هر روز که می‌گذرد شورانگیزتر می‌شود؛ اعجازهای تنیده در قیام خونین 72 جلوه حق بارها و بارها آیه‌ شریفه‌ی "بل نقذف بالحق علی الباطل فیدمغه فاذا هو زاهق و لکم الویل مما تصفون/ما همیشه حق را بر باطل پیروز می‌گردانیم/انبیا18" را بر تارک هستی نشاند و اینک پس از گذشت قرن‌ها هنوز نوای "اناالحق" امام حسین (ع) را فریاد می‌زند و فوج فوج مردمان آزاده‌ی جهان ندای لبیک سر می‌دهند.
 
دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان گلستان، پیش از ظهر امروز همزمان با چهارمین روز از ماه محرم در اجتماعی عظیم فریاد آزاده خواهی را با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) سر دادند.
 
 
این اجتماع عظیم با حضور علی لشکربلوکی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان؛ حجت الاسلام مازندرانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان و تمامی روسا و معاونت‌های دانشگاه‌های استان همراه بود.
دانشجویان در این مراسم که به همت کمیته فرهنگی کنگره شهدای استان گلستان تحت عنوان "حماسه حسینی، امتداد عاشورا، مدافعان حرم" تدارک دیده شده بود با سر دادن شعارهای "هیهات من الذله"، "لبیک یاحسین" همراه با مداحی و سینه زنی مسیر مقابل دانشگاه جامع گلستان تا امامزاده عبدالله شهرستان گرگان را پیمودند.
 
 
اقشار مختلف دانشگاهی گلستان پس از حضور در امامزاده عبدالله و زیارت قبور شهدا صلوات امام حسین (ع) را قرائت و با در دست داشتن پلاکاردهایی با عکس شهید علی خلیلی، از علت اصلی قیام امام حسین (ع) حمایت کردند.
 
در این مراسم بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان با محورهای استکبار ستیزی، آزاده خواهی، محکومیت صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمر، محکومیت داعش، محکومیت اسیدپاشی و حمایت از امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از مبانی عاشورا قرائت شد که با شعارهای ضد استکباری دانشجویان همراه بود.
 
 
در انتها، اقشار مختلف دانشگاهی استان با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان، نماز جماعت ظهر و عصر را برپا کردند./دانشجو

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

گرگان که رنگ و بوی محرم نداشت چی شد؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-08-07 14:25
رهنما

4000 نفر یعنی جمعیت کل محمد آباد ما...اینها که 500نفر هم نیستند! درسته 4000 دانشجو داریم و 4000نفر دعوت شدند اما این اجتماع 4000نفر نیستند!!!

0
0
پاسخ
1393-08-08 01:01
داوود

آقا رضا شما مثل اینکه مطالب رو نمی خونید و فقط تیتر ها رو نگاه می کنید .ولی باید بدونی که منظور این بچه ها خواب مسئولین گرگان بود نه مردم انقلابی

0
0
پاسخ
1393-08-08 01:43
هیرکان

آقای رهنما احتراما خدمت شما بگم که بنده خودم حضور داشتم این دسته روی حتی بیش از 4 هزار نفر بود و اگه از صداوسیمای مرکز گلستان فیلم مربوط به دسته روی رو مشاهده میکردین متوجه میشدین.

0
0
پاسخ
1393-08-08 03:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.