1396-11-22 03:57
438
0
50369
سازمان بسیج رسانه گلستان در بیانیه‌ای تاکید کرد

«همدلی و همبستگی» کارآمدترین سلاح ملت ایران در 22 بهمن/ رسانه‌های گلستان نمایش قدرت الهی را ثبت می‌کنند

سازمان بسیج رسانه گلستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم ولایتمدار و شهیدپرور این استان در راهپیمایی استکبارستیز یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد «همدلی و همبستگی» کارآمدترین سلاح ملت ایران است.

به گزارش گلستان ما ؛  سازمان بسیج رسانه گلستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم ولایتمدار و شهیدپرور این استان در راهپیمایی استکبارستیز یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد انقلاب اسلامی مقاومت در برابر طاغوت را به جهان نشان داد مشروح این بیانیه در ذیل اشاره شده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون

کسانی که گفتند: «پروردگار ما اللّه است»، سپس استقامت کردند، نه ترسی برای آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.(سوره مبارکه احقاف آیه۱۳ )

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وارد چهل سالگی می‌شود، انقلابی که دشمنان قرآن و اسلام تنها دشمنانش و مظلومان عالم تنها دوستدارنش هستند، انقلابی که مقاومت در برابر طاغوت را به نسل ایرانی و جهانیان نشان داد.

در این چهل سال رسانه‌های نظام سلطه هر ساله حیله‌ها کردند تا از ناامیدی مردم ایران بگویند، از نیامدن ملت ایران در روزهای واجب الحضور بگویند، اما به حول و قوه الهی همیشه  ملت بزرگ ایران شکوه حضور خویش را به رخ جهانیان می‌کشد.

رسانه‌های سلطه‌گران هرسال شکوه آمدن مردم  را در سرما، باران و برف ،  غیرواقعی دانسته و می‌گفتند، تصاویر آرشیوی است، غافل از آنکه بلاخره این قدم‌ها زمانی آمده‌اند، غافل از آنکه «آرشیو که پا ندارد»

 اما حقیقت آن است که نسل نهضت خمینی از جنس بصیرت ، از تبار ناب شکوه حضور است.

بی‌تردید در ۲۲بهمن، ملت ایران  بزرگترین و کارآمدترین سلاح خود را رونمایی می‌کند، سلاح باهم بودن، همدلی و همبستگی یک ملت.

در اعجاز و اثرگذاری راهپیمایی ۲۲بهمن همین بس که باحضور یک روزه ملت انقلابی ما، نیرنگ و دسیسه‌های یک ساله شیطان ، برباد فنا می‌رود

بسیج رسانه استان گلستان ضمن دعوت از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن اعلام می‌کند اصحاب خبر و رسانه‌های گلستان تمام تلاش خود را برای ثبت این نمایش قدرت الهی بکار خواهند بست. بی‌تردید در ۲۲بهمن ماه، اصحاب رسانه ، خبرنگاران و عکسان خبری استان جهادی مضاعف در پیش دارند، یکی حضور همپای ملت و دوم ثبت و اشاعه حماسه ملی مردم ایران.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.