1396-11-21 13:03
600
0
50355
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

اهدا خون یک صدقه جاریه است

به مناسبت دهه مبارک فجرمسئولان کمیته امداد استان گلستان باهدف انجام امر انسان‌دوستانه و خداپسندانه کمک به بیماران نیازمند اقدام به اهدا خون کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: صدقه دادن فقط محدود به پرداخت وجه نقد نیست و اهدا خون نیز یک نوع صدقه است.

وی با اشاره به اینکه اهدا خون باهدف اهدا حیات به افراد بیمار جامعه، کار پسندیده‌ای است افزود: اهدای خون به‌عنوان یک وظیفه اجتماعی و یک صدقه جاریه اقدامی ارزشمند است که علاوه بر بهره‌گیری اهداکنندگان از برکات معنوی اهدای خون، گامی مؤثر در کاهش دغدغه تأمین خون بیماران نیازمند است.

حسین پور عنوان کرد: اهدا خون به‌ویژه توسط مسئولان در طول ایام سال امری خداپسندانه در راستای زندگی بخشیدن به نیازمندان به‌حساب می‌آید، اما در مناسبت‌های انقلاب و فداکاری مردم انقلابی به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های آن عزیزان در این ایام هرساله صورت می‌گیرد.

حسین پور با اشاره به اهمیت اهدا خون و حیات به همنوعان بیمار افزود: با توجه به اینکه فرآورده‌های خونی باارزش است و هیچ جایگزینی ندارد، بر تمامی کسانی که از نعمت سلامتی برخوردارند شایسته است به شکرانه این نعمت اقدام به اهدا خون کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ اهدا خون در جامعه گفت: اهدا خون علاوه بر اجر معنوی و کمک به همنوع تضمین‌کننده سلامت و شادابی بیماران است زیرا اهدا هر واحد خون می‌تواند جان چند فرد نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی را از مرگ نجات دهد.

حسین پور انتقال خون را یکی از مصادیق گره‌گشایی خداوند برای مؤمنان برشمرد و گفت: کسی که خون خود را درراه خدا برای گره‌گشایی از مشکل بیماران در سخت‎ترین شرایط جسمی و روحی انفاق کند نزد خداوند پاداش ‏ ارزنده‏ای دارد.

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.