1396-11-21 11:39
426
0
50325
قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان ؛

حماسه‌ای دیگر را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ثبت خواهیم کرد

در آستان فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران؛ قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای را منتشر کرد.

 به گزارش گلستان ما ؛ قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در بیانیه ای آورده است؛

طلیعه چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری مرجع عالیقدر جهان حضرت امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) و به برکت خون شهداء و مجاهدتهای خالصانه ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم در حالی سی و نه بهار از عمر پرخیر و برکت خویش را پشت سر می‌نهد که استکبار جهانی و در رأس آن صهیونیزم بین الملل از هیچ تلاش و اقدامی برای مقابله با این ودیعهٔ الهی فروگذار نمی کند.

امروز شکر نعمت عظیم انقلاب و قدردانی این اعتماد الهی مستلزم عزم و اراده‌ای جهاد گونه است و می‌طلبد تا آحاد مردم انقلابی با حضور آگاهانه و بصیرت آفرین در صحنه‌های خطیر و سرنوشت ساز و با درک صحیح و اطاعت محض از فرامین و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای عزیز، در میدان جهاد کبیر و عبور از پیچ تاریخی و سرنوشت ساز از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمایند.

ارتشیان ولایمتدار ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی از امّت حزب الله، همیشه بیدار و حاملان بیرق سرخ انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورد با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر را در تثبیت و تداوم ارزشها و آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.