1393-08-05 07:58
1770
0
4926
برگزار کننده هفت سال پیاپی جشن زیر سایه خورشید در گلستان؛

تقدیر از مجمع شباب المومنین کردکوی در مشهد مقدس + عکس

از مجمع شباب المومنین شهرستان کردکوی که به مدت هفت سال پیاپی برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان گلستان را بر عهده دارد در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی جشن زیر سایه خورشید در موسسه جوانان آستان قدس رضوی تقدیر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، رئیس روابط عمومی و بین الملل حزب الله لبنان در این مراسم سلام مردم لبنان و سید حسن نصر الله را به دست اندرکاران و مجریان برنامه زیر سایه خورشید ابلاغ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی دعموش برنامه زیر سایه خورشید را یکی تأثیرگذارترین برنامه های فرهنگی در سطح جهان اسلام دانست.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی آیت الله واعظ طبسی و دست اندرکاران برگزاری برنامه زیر سایه خورشید، گفت: کاروان رضوی واسطه‌ای برای ابلاغ سلام مردم جهان با یک شکوه خاص به حضرت رضا(ع) بود.

وی اظهار داشت: در این دوران دشمنان اسلام با تمام تلاش سعی دارند که  مردم را از اسلام ناب محمدی دور کنند.

20141024153428521

تلاش دشمن برای نشر افکار ضد تشیع

رئیس روابط عمومی و بین الملل حزب الله لبنان در ادامه سخنانش اذعان داشت: دشمنان اسلام به ویژه هابیت در سال گذشته بیش از 80 میلیون دلار برای ترویج افکار باطل و ضاله خود در بین مردم هزینه کردند تا به خیال خام خودشان یک تصور باطل از شخصیت نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) برای جهانیان به نمایش بگذارد.

ضرورت کار فرهنگی 

وی بیان کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمندیم تا با فکر و کار فرهنگی مردم را نجات دهیم زیر کار فرهنگی از هر گونه کار نظامی و سیاسی مهم تر است و تاثیرگذاری بیشتری را در مخاطب دارد.

شیخ دعموش با بیان اینکه مسئولیت مسلمانان در شرایط کنونی بسیار خطیر و مهم است، گفت: اید تمام مسلمین با همه قدرتف توان و فکر خود در برابر هجمه های گروه های تکفیری، داعش و اندیشه های ضد اسلامی بایستند و با آن مقابله کنند.

معرفی چهره اصلی اسلام ناب و اهل بیت(ع)

رئیس روابط عمومی و بین الملل حزب الله لبنان خطاب به تمامی فعالان فرهنگی در سراسر دنیا، حوزه های علمیه، دستگاه های فرهنگی و دانشگاه ها اظهار داشت: باید طوری حرکت کرد تا چهره اصلی اسلام ناب محمدی و اهل‌بیت(ع) را در تمام دنیا ترویج دهیم تا اصل اسلام و اندیشه های ناب آن  را به جهانیان معرفی و عرضه کنیم.

جمهوری اسلام ایران؛ نمایشگر چهره اصلی اسلام

وی جمهوری اسلامی ایران را بارزترین شکل و حرکتی دانست که با آن می توان اسلام را به جهانیان عرضه کرد و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با خدمتی که در داخل و کشور انجام می دهد نمایشگر چهره اصلی اسلام است.

در بخش «شب خاطره» مراسم اختتامیه هفتمین دوره برنامه های زیر سایه خورشید همچنین جمعی از مبلغان و خدام اعزامی کاروان های رضوی به بیان خاطرات خود در این برنامه پرداختند.

لازم بذکر است کاروان یازده نفره استان گلستان به نمایندگی از مجمع شباب المومنین شهرستان کردکوی، پررنگترین حضور را در اختتامیه و کارگروههای تخصصی داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.