1396-10-27 07:05
593
0
49223
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

217 پرونده اشتغال خانگی بخش فرهنگ در گلستان تشکیل شد/ ارشاد گلستان در زمینه اشتغال بیش از تعهداتش عمل کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل 217 پرونده اشتغال خانگی در سطح استان خبر داد.

 به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 217 پرونده اشتغال خانگی در سطح استان گلستان تشکیل شده است که از این تعداد 17 پرونده در حال بررسی است و 200 پرونده دیگر به بانک معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در بخش اشتغال خانگی هنوز مراجعه‌کننده داریم، تصریح کرد: در راستای اشتغال خانگی هنوز مراجعه‌کننده وجود دارد ولی از کارگروه اشتغال و بانک عامل اعلام کردند که دیگر پرونده اشتغال فرستاده نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در راستای اشتغال خانگی استان گلستان اختصاص داده شده است، ابراز کرد: این میزان از تسهیلات بانکی برای اشتغال مشاغل خانگی برای تمامی دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شد که تاکنون برای بیش از 2 میلیارد تومان پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

فضیلت با اشاره به اینکه بیش از 100 مورد تشکیل پرونده اشتغال خانگی در سطح استان گلستان داشتیم، اذعان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در زمینه اشتغال بیش از تعهد خودش عمل کرده است.

وی بیان کرد: دو بخش اشتغال داریم اشتغال خانگی و اشتغال پایدار که کارگروه اشتغال به طور رسمی اعلام کردند دیگر پرونده اشتغال در بخش اشتغال خانگی برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان انتقاد را یک مسئله مهم ارزیابی کرد و گفت: انتقاد کردن به معنای پویایی یک فرد یا یک دستگاه است و جای هیچگونه نگرانی و ناراحتی نیست اگر انتقاد از کسی صورت نگیرد جای سوال است.

فضیلت با بیان اینکه از انتقادات استقبال می‌کنم، اذعان کرد: از جناح چپ و راست به من انتقاد می‌شود و برداشت من از این موضوع این است که این امر باید صورت گیرد و انتقاد از ناحیه رسانه باید اتفاق بیافتد و در این زمینه محتوای نقد مهم است و اینکه چقدر این نقد کارگشاست حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.