1396-10-26 13:41
584
0
49198
مسئول سازمان بسیج طلاب:

نبود روحیه انقلابی در بین مسئولین بزرگترین مشکل جامعه امروزی است

مسئول سازمان بسیج طلاب گفت: بزرگترین مشکل جامعه امروزی نبود روحیه انقلابی در بین مدیران و مسئولان است.

به گزارش گلستان ما ؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در بین خبرنگاران اظهار کرد: ما به حمدالله کشور غنی و ثروتمندی داریم، در استان گلستان هم مشکلات فراوانی وجود دارد که همه آنها به یقین وابسطگی به منابع مالی ندارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب تاکید کرد: اگر روحیه انقلابی مدیران و مسئولان را نتوانیم تقویت کنیم هزاران برابر وضعیت فعلی را هزینه کنیم نمی توانیم به نتایج مطلبوب دست پیدا کنیم.

ریاحی با بیان این مطلب که نبود روحیه انقلابی و جهادی امروز چالش جدی ما است خاطر نشان کرد: این روحیه انقلابی می تواند بزرگترین مشکلات را حل کند، اینکه مسئولی منتظر مسائل مالی باشد تا با بودجه بتواند کاری را پیش ببرد خیال محض است.

وی در ادامه متذکر شد: برخی از ادارات استان گلستان برنامه هایی را با غرور تمام اجراء می کنند بدون اینکه از نهاد های مرتبط کمکی بخواهند یا اینکه آنان را دعوت کنند. وقتی از اداراتی برای پیشبرد برنامه های ارزشی داریم برخی ها مانع کار می شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب ابراز کرد: امروزه طلابی در دورترین نقاط استان گلستان بهترین خدمات را در مقابل کمترین هزینه در حال انجام هستند، اینها مگر چقدر درآمد دارند؟ این روحیه انقلابی است که توانسته این طلبه برای مردم خدمت کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: امروز اگر کسی در خصوص اعتبار ناله کرد آن شخص کاهل است، درست است بخشی از برنامه ها متکی به هزینه است، ولی هزینه علت تامه آن نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.