1396-10-21 18:02
952
0
49019
امثال شهید یداله ترمیمی؛

جوانان مومن و انقلابی اجازه نمی‎دهند فتنه‎گران و دشمنان، امنیت کشور را برهم بزنند

افرادی که امروز به بهانه مشکلات اقتصادی دست در دست دشمنان و مستکبران می گذارند و با هدف براندازی نظام نقاط مختلف کشور را به آشوب می کشانند باید بدانند امثال شهید یدالله ترمیمی ها، هیچگاه نمی گذارند دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، نظم و امنیت و آرامش کشور را برهم زنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، بی عقل ها از یک طرف گفتند جانم فدای ایران، از یک طرف پرچم ایران را آتش زدند، شما کی قربان ایران رفتید که می گویید جانم فدای ایران؟

در مقابل دشمن ایران همین جوان حزب اللهی باز سینه سپر کرده، سیصدهزار شهید ذوزان دفاع مقدس چه کسانی بودند؟

همین بچه های مومن و انقلابی بودند که از کشورشان دفاع کردند.

سیدعلی خامنه ای مدظله العالی 96/10/19 در دیدار با مردم قم

سخنان فوق مربوط به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم قم پس از وقوع حوادث اخیر در نقاطم مختلف کشور می باشد که خطاب به آشوب گران و اغتشاش گران است.

بله همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کردند، جوانان مومن و حزب اللهی ما در دفاع از دین و میهن اسلامی جانشان را فدا کردند تا مردم ایران در امنیت و آرامش و آسایش باشند.

افرادی که امروز به بهانه مشکلات اقتصادی دست در دست دشمنان و مستکبران می گذارند و با هدف براندازی نظام نقاط مختلف کشور را به آشوب می کشانند باید بدانند امثال شهید یدالله ترمیمی ها، این جوانان مومن و انقلابی که از دنیای خود گذشتند تا ملت ایران در امنیت و آرامش باشند، پشتیبان ولایت و رهبری هستند و هیچگاه نمی گذارند فتنه گران با همراهی و همکاری دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نظم و امنیت و آرامش کشور را برهم زنند.

تصاویر از عباس ترمیمی برادر شهید مدافع حرم یدالله ترمیمی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.