1396-10-20 18:36
599
0
48978
طبق اعلام دبیرخانه؛

زمان ارسال آثار به سوگواره سفینه النجاة تا پایان دی ماه تمدید شد

دبیرخانه دومین سوگواره ملی سفینة النجاة با توجه به اختلالات در فضای مجازی از افزایش نشانی اینترنی و تمدید مهلت ارسال تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش گلستان ما، با توجه به اختلالات  پیش آمده در شبکه های فضای مجازی در چند روز اخیر  دبیرخانه دومین سوگواره ملی رسانه ای فیلم و عکس سفینه النجاة  برای استفاده از ظرفیت تمام هنرمندان در این مراسم از تمدید پنج روز ارسال  آثار خبر داد و گفت: علاقه مندان تا پایان دی ماه می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند .

همچنین دبیرخانه برای سهولت ارسال آثار آدرس جدید به نشانی sogvareh.najat@chmail.ir  در نظر گرفته که شرکت کنندگان می توانند عکسهای خود را به این نشانی ارسال کنند.

گفتنی است؛ دومین سوگواره ملی رسانه ای فیلم و عکس سفینه النجاة با هدف حفظ  و ترویج فرهنگ عاشورایی در سراسر جهان و با موضوع معرفی شخصیت و جایگاه امام حسین(ع) و اهداف قیام عاشورا،حضور ملیت های مختلف از سراسر جهان در پیاده روی اربعین و..به میزبانی استان گلستان برگزار شود.

به گفته مسئولین جشنواره ،جوایز بخش حرفه‎ای عکس به ترتیب «نفر اول: 5.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر»، «نفر دوم 4.000.000ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر »، «نفر سوم  3.000.000ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر » تعیین شده است، و به پنج اثر برگزیده هر کدام 1.000.000 ریال به همراه تندیس سوگواره و لوح تقدیر تعلق می‎گیرد.

جوایز بخش عکس مردمی نیز برای نفر اول مبلغ 3.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر ،نفر دوم  2.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر و نفر سوم 1.000.000 ریال بعلاوه تندیس و لوح تقدیر تعیین شده است.

همچنین استادان برتر در عکاسی ، حاج داود عامری،سید شهاب الدین واجدی و جواد عظیمی  آثار فرستاده شده را داوری می کنند.

علاقه مندان می توانند تا پایان دی ماه آثار خود را به نشانی زیر ارسال نمایند.

 آدرس دبیرخانه سوگواره استان گلستان-شهرستان گرگان-خیابان رسالت-رسالت 41-روبروی بلوک هفتم-مجتمع عاشورائیان-دبیرخانه سوگواره رسانه‎ای فیلم و عکس سفینة النجاة- کدپستی:4913855988 است.

آدرس سایت به نشانی www.soogvareh-nejat.ir است، افراد می‎توانند از طریق بخش ارتباط با دبیر سوگواره سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.