1396-09-26 10:30
653
0
47941
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان خبرداد:

برگزاری سلسله همایش‌های «جهان بدون ترور» برای دانش آموزان گلستانی

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان گفت: این اتحادیه برای افزایش آگاهی دانش‌آموزان و توانمند شدن آنها، سلسله همایش‌هایی تحت عنوان «جهان بدون ترور» با موضوعاتی چون تروریسم نیابتی، اقتصادی، زیستی، محیط زیستی، کشاورزی، رسانه ای و سایبری برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، "حسین احمدی"  امروز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد: همایش جهان،بدون ترور به همت اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان گلستان امروز۲۶ آذر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برای پسران دانش آموز در محل اتحادیه و از ساعت ۱۵تا ۱۷ برای دختران دانش آموز در کانون طه گرگان با سخنرانی سردار رمضان شریف روابط عمومی و سخنگوی سپاه کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان متولی برگزاری سلسله همایش های «جهان بدون ترور» در کشور است.، افزود: هدف از برگزاری همایش  «آگاه سازی دانش آموزان نسبت به پدیده ترور» تروریسم یکی از مسائل مهم عصر حاضر است و با وجود تعاریف متعدد، هیچ کدام از تعاریف کامل نیست چون صاحب نظران درباره ماهیت، اهداف و انواع ترور تعریف واحدی ندارند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان اذعان کرد: با پیشرفت‌های تکنولوژی انواع جدیدی از روش‌های تروریسم بروز کرده است، تروریسم زیستی، کشاورزی، محیط زیستی، اقتصادی، رسانه‌ای و جدیدترین آنها تروریسم سایبری، جنبه‎های جدیدی از انواع تروریسم هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز با تهاجم فرهنگی روبرو هستیم ودر حوزه اقتصادی هم یک جنگ تمام عیار علیه ایران آغاز شده است، افزود:  برای افزایش آگاهی دانش‌آموزان و توانمند شدن آنها، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اقدام به طراحی سلسله همایش‌هایی تحت عنوان «جهان بدون ترور» کرده است که با موضوعاتی چون تروریسم نیابتی، اقتصادی، زیستی، محیط زیستی، کشاورزی، رسانه ای و سایبری برگزار می شود.

احمدی تصریح کرد: هدف غایی سلسله همایش های مذکور، گفتمان‌سازی برای ایمن‌سازی و اصلاح ساختارهای آسیب‌پذیر در برابر تهدیدات و پدیده شوم تروریسم است. در همین راستا آگاه سازی و توانمندسازی دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه در برابر تهدید تروریسم حیاتی محسوب می شود.

احمدی یادآورشد:  دانش آموزان در برگزاری این  همایشهای «جهان بدون ترور»بطور خودجوش  حضور فعالی خواهند داشت.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان در خاتمه یادآورشد: اتحادیه دانش آموزان در سال های گذشته نیز متولی برگزاری همایش های «جهان بدون اسرائیل» و «جهان بدون آمریکا» بود که انعکاس های بین المللی داشت و پیش بینی می شود، همایش «جهان بدون ترور» نیز چنین باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.