1396-09-13 12:41
572
0
47387
به مناسبت روز دانشجو؛

گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر گلستان 20 آذر برگزار می‎شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری گردهمایی بزرگ روز دانشجو ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر استان خبر داد و گفت: این همایش 20 آذر با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‎شود.

به گزارش گلستان ما، علی‎اصغر فاضلی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: گردهمایی بزرگ روز دانشجو ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر استان  در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می‎شود این مراسم 20 آذر با حضور مسوولان کشوری و استانی انجام خواهد شد.

وی یکی از مهمترین اهداف این همایش را بزرگداشت 68 شهید دانشجوی شهید استان عنوان و تصریح کرد: دانشجویان باید همواره بیدار، بصیر و صدای مردم باشند همانطوری که در طول تاریخ واقعه روز دانشجو به نام دانشجویان آگاه و بصیر کشورمان ثبت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه دانشجو قشر فرهیخته جامعه است، افزود: آینده انقلاب اسلامی به دست دانشجویان مومن، متعهد و انقلابی است، این قشر تحصیلکرده می‎تواند با استفاده از توان علمی و تکیه بر توان داخلی، کشور را به قله‎های پیشرفت و ترقی رهنمون کند.

فاضلی؛ نقش آموزش و پژوهش را در باز کردن گره‎های کشور مهم و موثر خواند و گفت: تا زمانی که قطار علمی کشور بر ریل تحقیق و پژوهش حرکت کند ما می‎توانیم از طریق دانش علمی و تخصصی در برابر تحریم‎ها و مشکلات بر روی پای خودمان بایستیم و مسائل کشور را با دانش بومی حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مولفه انقلابی‎گری باید در قشر دانشجو تقویت شود، ابراز کرد: این خصوصیت از صدر شکل‎گیری انقلاب اسلامی توانسته ملت ایران را در جهان مقتدر و عزتمند نشان دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: برگزاری مراسم روز دانشجو در حقیقت یک تلنگر و یادآوری برای تکلیف سنگینی است که بر عهده دانشجویان مومن و انقلابی گذاشته شده است.

فاضلی در خصوص برنامه‎های روز دانشجو در 20 آذر گفت: برگزاری کارگاه همراه با پرسش و پاسخ، تبیین سیاست‎های دانشجویی و آموزشی وزارتخانه‎های مختلف توسط مسوولان مرتبط با امور دانشجویی در این همایش ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: در این مراسم محمدعلی فقیه مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن رحیمی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، محمدی مدیرکل شاهد و مشاور وزارت علوم تحقیقات، حسین نصیری‎زاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی حضور خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دیدار مسوولان کشوری و استانی با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در گلستان به منظور ارائه گزارش از نحوه اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویی از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده در روز 20 آذر است.

به گفته فاضلی؛ گردهمایی بزرگ روز دانشجو ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر استان گلستان ساعت 14 الی 17 در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.