1396-09-10 13:35
723
0
47274

پیام تبریک مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت آغاز هفته وحدت

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک، سالروز ولادت با سعادت رحمت للعالمین، پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه واله وسلم و  آغاز هفته وحدت را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفتند و اظهار داشتند: همدلی و وحدت، بزرگترین یادگار نبی مکرم اسلام و گلستان، نمادی از این اتحاد، یکرنگی و محبت مسلمین است.

به گزارش گلستان ما ؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه واله وسلم، طلیعه حرکت جهان به سوی مهربانی، آرامش، تقوا و انسانیت بود.
بی تردید میلاد پیامبر صلح و مهربانی، نقطه اتصال تمامی مسلمین و زمینه اتحاد و نوع دوستی است و ملت های مسلمان باید این اتفاق فرخنده را به فال نیک گرفته و از آن در مسیر برادری و زندگی مسالمت آمیز بهره جویند.
استان گلستان به عنوان رنگین کمان اقوام ایران زمین، نمادی از اتحاد و مصداقی از اندیشه و کردار وحدت آفرین حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم محسوب می شود.
اینجانبان ضمن تبریک ایام فرخنده هفته وحدت به تمامی گلستانی ها ، امیدواریم همدلی و وحدت موجود در استان به عنوان بزرگترین یادگار نبی مکرم اسلام بتواند همچون گذشته زمینه ساز توسعه استان در بخش های مختلف باشد و گلستان در آینده ای نزدیک به استانی شاخص از نظر رشد و پیشرفت در کشور تبدیل گردد.
 
 
 
سید کاظم نورمفیدی                                      سید مناف هاشمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان           استاندار گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.